H Honda έχει κατασκευάσει κάποια από τα πιο μνημειώδη μοτέρ στα χρονικά της αυτοκίνησης. Ιστορικά ορμώμενα από της ατμοσφαιρικής οδού, αλλά τα τελευταία χρόνια με τεράστια χάρη στα υπερτροφοδοτούμενα (βλέπε VTEC Turbo) και τα υβριδικά (η τεχνολογική προθήκη που έχει για κινητήριο σύνολο το Honda NSX). Μια παράδοση που εξυπακούεται δεν περιορίζεται στα αυτοκίνητα παραγωγής, αλλά διαχρονικά δρέπει δάφνες και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Τα πρωταθλήματα στη Formula 1 με τις McLaren, Brown GP και Red Bull, αλλά και εκείνα στα IndyCars/CART τα λένε όλα. Τώρα οι Ιάπωνες βάζουν στο στόχαστρο τους αγώνες αντοχής, μέσω της Acura. Η αμερικανική premium μάρκα της Honda παρουσίασε το ARX-06, που θα συμμετάσχει στη νεοσύστατη κατηγορία LMDh των υβριδικών αγωνιστικών αντοχής και σκοπεύει στην κατάκτηση της πρώτης θέσης, σε ιστορικούς αγώνες όπως οι 24 Ώρες του Le Mans και Daytona. Καρδιά του ARX-06 είναι ένα νέο κινητήριο σύνολο, που εξελίχθηκε με βάση τα πρότυπα των μοτέρ της Formula 1 κατάλληλα προσαρμοσμένων στις ανάγκες ενός αυτοκινήτου, το οποίο θα κληθεί να δουλεύει non stop στο όριο για ώρες.
Ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 βενζινοκινητήρας 2.4 λίτρων συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα, αξιοποιώντας μπαταρίες της Williams Advanced Engineering και ηλεκτρονικά της Bosch. Βάσει κανονισμών, η παροχή ισχύος από την ηλεκτρική μονάδα MGU (Motor-Generator Unit) δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 70 ίππους (40 ίπποι μίνιμουμ) και τα παραγόμενα ντεσιμπέλ από το θερμικό μοτέρ τα 110. Ακόμα και με αυτούς τους περιορισμούς η συνδυαστική ισχύς κυμαίνεται μεταξύ 650 και 700 ίππων, δίχως να διευκρινίζεται η μέγιστη τιμή του 2.4 V6 twinturbo. Από τη στιγμή, όμως, που ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να συνεισφέρει μέχρι 70 ίππους, τότε στα συνολικά 700 άλογα ο βενζινοκινητήρας θα πρέπει να παρέχει τουλάχιστον τα 630. Δεν αποκλείεται και παραπάνω, αν η ρύθμιση για παράδειγμα θέλει την MGU στο μίνιμουμ των 40 ίππων. Σίγουρο, αντίθετα, είναι το όριο περιστροφής, που τοποθετείται στις 10.000 σ.α.λ.
O AR24e, όπως ονομάζεται ο κινητήρας, χαρακτηρίζεται από τη γωνία των 90 μοιρών μεταξύ των κυλίνδρων, προς όφελος του κέντρου βάρους και της δυνατότητας να τοποθετείται χαμηλότερα στο σασί. Συν τοις άλλοις, πρόκειται για το μικρότερο σε χωρητικότητα μοτέρ που έχει εξελίξει το Honda Performance Department, για αγωνιστικό αντοχής.