H χειροκίνητη Z4 είναι ένα ιδιαίτερο μοντέλο στη γκάμα της BMW. Καταρχάς, παραμένει ένα από τα ελάχιστα που εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τέτοιο τύπο μετάδοσης. Δεύτερον, ακριβώς αυτή η ιδιαιτερότητά της είναι ο λόγος που γενικά η Z4, ακόμα βρίσκεται ενεργή στο χαρτοφυλάκιο των Βαυαρών. Αν δεν υπήρχαν οι πωλήσεις της χειροκίνητης Z4, πολύ πιθανό να μην υπήρχε roadster στον τιμοκατάλογο της BMW.
Για να ανταμείψει την εμπορική πορεία της G29, αλλά και να την τονώσει με μια έξτρα επιλογή, η φίρμα από το Μόναχο προσθέτει στην παλέτα την υπέροχη βιολετί απόχρωση Thundernight. Μέχρι τώρα, Z4 και 6άρι μηχανικό κιβώτιο συνδυάζονταν αποκλειστικά με Frozen Deep Green χρώμα στο αμάξωμα και Cognac (καφέ) δέρματα στην καμπίνα. Πλέον προστίθεται το υπέροχο μωβάκι που βλέπουμε, αλλά και τα Portimao Blue, San Francisco Red και Sanremo Green. Με άλλα λόγια, η BMW διευρύνει τις επιλογές των υποψηφίων αγοραστών με απώτερο στόχο, φυσικά, την αύξηση των πωλήσεων. To ίδιο ισχύει για το εσωτερικό, το οποίο μπορεί να ντυθεί -εκτός από το καθιερωμένο καφέ- σε μαύρες, κόκκινες, λευκές ή μπεζ επενδύσεις.
Η «μεγάλη» Z4 ξεκινά από τις 68.175 δολάρια (65.613 ευρώ), προτού προστεθεί το χειροκίνητο (Edition Handschalter Package) κιβώτιο. Με αυτό, συν κάποια άλλα έξτρα της συγκεκριμένης έκδοσης, η τιμή εκκίνησης φτάνει τις 71.675 δολάρια (68.994 ευρώ). Συγκριτικά, η 2.0λιτρη τετρακύλινδρη τούρμπο των 255 ίππων ξεκινά από τις 55.225 δολάρια (53.143 ευρώ). Οπότε αν προσθέσουμε τις 3.500 δολάρια του πακέτου Handschalter (χειροκίνητο, γερμανιστί), φτάνουμε στις 58.725 δολάρια (56.024 ευρώ). Πάνω από 10.000 δολάρια κάτω σε σχέση με την 3.0λιτρη, με ό,τι αυτό θα μπορούσε να συνεπάγεται θετικά για τις πωλήσεις της Z4.