Το πρώτο Suzuki Vitara φέρνει θύμησες από τα πρώιμα στάδια των SUV, όντας το σκληροτράχηλο αντίπαλο δέος του Toyota RAV4. Η ανοιχτή έκδοση, δε, είναι γεμάτη με καλοκαιρινές αναμνήσεις, παρεΐστικες φωτογραφίες και ανέμελες στιγμές.
Μεγάλο ρόλο σε αυτές τις χαρωπές εικόνες έπαιζε ο ατμοσφαιρικός 1.600αρης κινητήρας, ο οποίος απέδιδε 90 ίππους και δεν επέτρεπε την ανάπτυξη ρυθμού πέραν χαλαρής βόλτας. Σε κάποιες αγορές βέβαια ήταν διαθέσιμος και ο 2.0λιτρος V6 των 150 ίππων, ωστόσο σε καμία δεν υπήρχε επιλογή V8. Ψιλά γράμματα για την Αμερική, όπου μπορεί κανείς να βρει μέχρι και Honda Integra με οκτακύλινδρο κινητήρα! To Vitara δεν θα μπορούσε να αποτελέσει την εξαίρεση στον γεμάτο κυβικά κανόνα, με το συγκεκριμένο να αναζητά αγοραστή!
Το όνομα Geo Tracker μπορεί να ξενίζει, αλλά απλά μιλάμε για το πώς κυκλοφορούσε το Vitara στις Η.Π.Α. Ακόμα περισσότερο ξενίζει η παρουσία ενός 3.4 V6 στο μηχανοστάσιο, κατευθείαν από παλιότερη Chevrolet Camaro. Μπορεί να μην είναι V8, αλλά 200 άλογα (203 για την ακρίβεια) και 305 Nm τα στέλνει στους πίσω τροχούς. Το 3άρι αυτόματο κιβώτιο κάνει σοβαρή ζημιά στις επιδόσεις, καθώς το Dirt Tracker -όπως ονομάζεται το «μυώδες» Vitara- έχει μετρηθεί στα 8,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Αναμφίβολα με το 5άρι χειροκίνητο θα ήταν πολύ πιο γρήγορο, όπως και αν τα ελαστικά ήταν αμιγώς ασφάλτινα. Vitara και εκτός δρόμου διαδρομές, όμως, είναι έννοιες ταυτόσημες. Για αυτό και τις 16άρες ζάντες του συγκεκριμένου Suzuki (πού να λέμε Geo και να μπερδευόμαστε), τις ντύνουν αφράτα ελαστικά BFGoodrich μικτής χρήσης.
Όποιος ενδιαφέρεται για ένα από τα πιο ιδιαίτερα Vitara Cabrio του πλανήτη, μπορεί να ρίξει μια ματιά στην αγγελία. Τιμή, ωστόσο, δεν αναφέρεται.