H Peugeot δεν φημίζεται για την κατασκευή pick up, έχοντας κάνει την εξαίρεση σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις. Η παλαιότερη και πιο συλλεκτική είναι αυτή με τη μορφή του διπλοκάμπινου 505.
Το γαλλικό μεσαίο, που έμεινε στην παραγωγή από το 1979 μέχρι το 1992 (μέχρι το ’95 στην Αργεντινή, μέχρι το ’99), κυκλοφόρησε σε περισσότερα από 1,1 εκατ. αντίτυπα (μετρώντας μέχρι το 1999). Από αυτά, μόλις τα 6 σε αγροτική εκτέλεση. Και εξ αυτών, το λευκό που βλέπουμε είναι το μοναδικό σε λειτουργική κατάσταση! Ξεκίνησε ως πρωτότυπο, το 1985, από τον καροσερίστα Gruau και σκοπό να λάβει έγκριση από την Peugeot, για έκδοση παραγωγής. Το «πράσινο φως» δεν ήρθε ποτέ, η εταιρία κήρυξε πτώχευση και τα διπλοκάμπινα 505 χάθηκαν στο πέρασμα των ετών. Εκτός από το συγκεκριμένο.
Μέσα από γραφειοκρατικές ντρίπλες κατάφερε όχι μόνο να λάβει έγκριση τύπου, αλλά και να ταξινομηθεί ως station wagon! Λογική σύνδεση, καθώς βασίζεται στο 505 Break. Η πασιφανής διαφορά των δυο εντοπίζεται στο πίσω μέρος, όπου ο χώρος αποσκευών στο Gruau είναι «καμπριολέ» και φέρει σιδεριές, έχοντας μετατραπεί σε καρότσα (1,37 μέτρα μήκος, 1,44 πλάτος, 675 κιλά ωφέλιμο φορτίο). Κάτω από το καπό υπάρχει ένας 2.5 ντίζελ, αλλά δεν αποσαφηνίζεται ποια από τις τρεις εκδοχές που διέθετε το κανονικό 505 (ατμοσφαιρικός 75 ίππων, τούρμπο 94 και 108 ίππων). Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, με το 505 να σηματοδοτεί το κύκνειο άσμα της πίσω κίνησης για την Peugeot. Αξίζει να σημειωθεί πως στην γκάμα του μοντέλου ήταν διαθέσιμος ένας 2.8 V6, ο ίδιος που έμπαινε και στο DeLorean DMC-12!
Το αυτοκίνητο προέρχεται από πλήρη αναπαλαίωση και δημοπρατείται, με την τελική τιμή να εκτιμάται πως θα κυμανθεί μεταξύ 20.000 και 30.000 ευρώ