Ο ιδιοκτήτης μια Toyota Celica T-Sport στην Αγγλία θέλησε να τη μετατρέψει σε MR-2, μετατρέποντας το μπροστοκίνητο ιαπωνικό κουπέ σε κεντρομήχανο πισωκίνητο roadster!
Το αυτοκίνητο θυμίζει τα «νιάτα» του μπροστά, στις πόρτες, τα πίσω φωτιστικά σώματα, το ταμπλό και τον κινητήρα. Από εκεί και πέρα, όμως, η Celica είναι άλλο αυτοκίνητο. Το πλαίσιο αποτελεί πλέον ένα κράμα του εργοστασιακού με σωληνωτό custom, που επέτρεψε τη μετακίνηση του μοτέρ στο κέντρο. Οροφή δεν υπάρχει, ούτε πίσω θέσεις, με ένα roll bar να αναλαμβάνει την προστασία των επιβατών και την ενίσχυση της ακαμψίας, που έχει πληγεί από την αφαίρεση της οροφής και την «κοπτοραπτική» στο σασί.
Ο 1.800άρης VVTL-i παραμένει εργοστασιακός, αλλά πλέον τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς. Η απόδοση παραμένει στα 192 άλογα στις 7.800 σ.α.λ. (κόφτης στις 8.200 σ.α.λ.) και τα 180 Nm στις 6.800 σ.α.λ., με το 6άρι χειροκίνητο να φροντίζει για τη σύνδεσή τους με τον κινητήριο άξονα. Η κανονική Celica T-Sport ήθελε 7,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έφτανε μέχρι τα 225 χλμ./ώρα, οπότε αν το βάρος παραμένει στα επίπεδα των 1.200 κιλών θα πρέπει να περιμένουμε αντίστοιχη επιτάχυνση για τη μεταποιημένη, αλλά μειωμένη τελική λόγω χειρότερης αεροδυναμικής.
Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί ως track car, διαθέτοντας ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές εμπρός-πίσω! Παρά τις πολυάριθμες και δύσκολες μετατροπές, η τιμή παραμένει στο αρκετά λογικό ποσό των 4.500 λιρών (5.322 ευρώ). Καθόλου άσχημα, για τη μοναδική πισωκίνητη, κεντρομήχανη και κάμπριο Celica τελευταίας γενιάς.