Οι tifosi της Ferrari έχουν βρεθεί «στα κάγκελα» από τη στιγμή που επιβεβαιώθηκε πως το «Cavallino Rampante» θα τοποθετηθεί σε SUV μοντέλο. Πού να ήξεραν ότι τέτοιο μοντέλο υπάρχει ήδη, με τη μορφή μιας μοναδικής Dino 308 GT4 Safari!
Δείτε ακόμα: Έβαλε Wankel σε Ferrari και έφαγε μήνυση! (+video)
Μπορεί να χάνεται στην ομοβροντία της απήχησης των F40, 250 GTO, 365 GTB και πολλών θρυλικών εκπροσώπων του Μαρανέλο, όμως η GT4 είναι ένα από τα πιο ριζοσπαστικά/σημαδιακά αυτοκίνητα στην ιστορία της Ferrari. Κι αυτό, γιατί αποτέλεσε την πρώτη προσπάθεια των Ιταλών με V8 κινητήρα στο κέντρο! Μια τεχνοτροπία που καθόρισε το DNA της εταιρίας και έδειξε το δρόμο για όλα τα supercars της, από το 1973 που παρουσιάστηκε. Ο κινητήρας των 2.9 λίτρων απέδιδε 255 ίππους (240 στην Αμερική), όμως δεν ήταν τοποθετημένος πίσω από τον οδηγό καθώς μεσολαβούσαν δυο μικρά καθίσματα. Καλά διαβάσατε. Εκτός από κεντρομήχανη, η 308 (και η μικρότερη 208 GT4) είχε και διάταξη 2+2!
Δείτε ακόμα: Όταν η Ferrari F40 έκαιγε τα ελαστικά της (+video)
Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονταν σε 6,4 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε στα 248 χλμ./ώρα, ενώ ακόμα και ο Νίκι Λάουντα είχε συμμετάσχει στις δοκιμές εξέλιξης.
Μια εταιρία από το Τέξας, ονόματι DriverSource, αποφάσισε να χαρίσει άλλη μια πρωτιά στη «μεγάλη» Dino (η Ferrari πουλούσε ως «Dino» τα μοντέλα με λιγότερους από 12 κυλίνδρους μέσα 60’s με αρχές 70’s): αυτή του πρώτου SUV από το Μαρανέλο! Νέα ανάρτηση με ενισχυμένα αμορτισέρ/ελατήρια και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, λασπωτήρες, χωματερά ελαστικά, προβολείς της Hella, εμπρός προφυλακτήρα με γάντζο και προστατευτική ποδιά, ακόμα και ασύρματος CB προστέθηκαν στον εξοπλισμό! Τα πίσω καθίσματα αφαιρέθηκαν, οπότε η Safari είναι κανονικό διθέσιο πια. Οι μετατροπές ολοκληρώθηκαν το 2019 και κόστισαν περισσότερες από 26.000 δολάρια.
Διαβάστε επίσης: Ferrari F355 Berlinetta «ξανανιώνει» μετά από 12 χρόνια!
Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε για κάποιον εύπορο από τη Σαουδική Αραβία και θα τεθεί σε δημοπρασία στο Ριάντ, στις 23 Νοεμβρίου.