Όσο μπόρεσε να κυκλοφορήσει κανονικά το τελευταίο Jimny, η Suzuki δεν προλάβαινε τις παραγγελίες. Παρά την αναλογικά υψηλή τιμή αγοράς και τον niche χαρακτήρα, το ιαπωνικό «κατσίκι» αγαπήθηκε από το κοινό και εξελίχθηκε σε απρόσμενη επιτυχία για τη φίρμα από το Χαμαμάτσου. Όλα αυτά μέσα σε μόλις 2 χρόνια εμπορικής καριέρας, από το 2018 έως το 2020, καθώς οι νόρμες εκπομπών της Ε.Ε. το έβγαλαν εκτός αγοράς.
Το 2021 επέστρεψε στη Γηραιά Ήπειρο, μέσα από το «παραθυράκι» των επαγγελματικών οχημάτων, αλλά χωρίς πίσω καθίσματα. Όσοι θέλουν καθαρά επιβατηγό Jimny και όχι το LCV, αναγκαστικά θα πρέπει να κοιτάξουν στα μεταχειρισμένα. Εκεί, όμως, οι πωλητές έχουν μυριστεί «αίμα» και φτάνουν να ζητάνε χρήματα, που το Jimny δεν έφτανε ούτε καινούργιο και με όλα τα έξτρα εξοπλισμένο. Ιδιαίτερη έκταση έχει πάρει η εν λόγω τάση στη Γερμανία, όπου οι τιμές ξεφεύγουν για τα καλά.
Μια ματιά στις αγγελίες εκεί, φανερώνει πως το off roader της Suzuki όχι απλά κινείται στην αγορά, αλλά το κάνει και πανάκριβα. Αυτοκίνητα του 2019 κυμαίνονται στις 26.000-28.000, ενώ κάποια του ’20 με ελάχιστο αριθμό χιλιομέτρων (υπάρχει Jimny ακόμα και με μόλις 7 χλμ.) ξεπερνούν ακόμα και τις 30.000 ευρώ! Ένα, μάλιστα, αγγίζει τις 40.000 ευρώ! Πολλά είναι φορτωμένα με πρόσθετα στοιχεία εξοπλισμού, όπως σχάρες οροφής, bull bars και λοιπά εκτός δρόμου παραφερνάλια, ωστόσο όλα κατά βάση έχουν απείραχτο τον 1.500άρη τετρακύλινδρο των 102 ίππων και 130 Nm.
Χαρακτηριστικό επίσης είναι το γεγονός πως αριθμός χλμ. στο οδόμετρο και τιμή, δεν επηρεάζουν ο ένας το άλλο. Ένα Jimny του 2019 με 51.500 χλμ., για παράδειγμα, πωλείται αντί 29.900 ευρώ. Ένα LCV του 2022, αλλά με μόλις 11 χλμ., κοστολογείται στις 28.980 ευρώ! Κοντολογίς καθείς ζητάει όσα θέλει, με τη γενικότερη αίσθηση να τοποθετεί τη βάση στην περιοχή των 30.000 ευρώ. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε πως καινούργιο ξεκινούσε από τις 17.915 ευρώ στη Γερμανία.