Πέρσι το καλοκαίρι, η Mercedes ανακοίνωσε τις προθέσεις της για πλήρη μεταστροφή στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Μια δήλωση, ωστόσο, που συνοδευόταν από έναν καίριο αστερίσκο. Οι Γερμανοί αποσαφήνιζαν πως η αμιγώς ηλεκτρική γκάμα θα εφαρμοστεί «σε όσες αγορές το επιτρέπουν». Κάτι που σημαίνει πως ακόμα κι αν καταργηθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπως ο 4.0 V8 twinturbo, σε κάποιες περιοχές του κόσμου, σε άλλες δεν θα έχουν πρόβλημα να συνεχίσουν.
Ο αντιπρόεδρος εξέλιξης, Joerg Bartels, μίλησε στο αυστραλιανό CarSales και όχι μόνο επιβεβαίωσε πως τα θερμικά μοτέρ θα έχουν μέλλον και πέρα από το 2030, για τη φίρμα από τη Στουτγκάρδη, αλλά και ότι μέσα σε αυτά περιλαμβάνεται ο διτούρμπινος οκτακύλινδρος! Ο Γερμανός επεξήγησε πως όλα εξαρτώνται από την εκάστοτε νομοθεσία, όμως διευκρίνισε πως σκοπός του «Αστεριού» δεν είναι να καταργήσει τη Μ.Ε.Κ. από τη γκάμα της: «Στο φινάλε, οι επιλογές μας θα πρέπει να εκπληρώνουν τη συνολική μας στρατηγική για τις εκπομπές CO2 – και έχουμε μια ξεκάθαρη πορεία επ’ αυτού: να είμαστε ανθρακικά ουδέτεροι στα τέλη της δεκαετίας του ’30, μέχρι το 2039. Και από το 2030 θέλουμε να είμαστε αποκλειστικά ηλεκτρικοί. Αν εξακολουθεί να υπάρχει ζήτηση για βενζινοκινητήρες σε ορισμένες αγορές, όμως, γιατί να μην την ικανοποιήσουμε;»
Ο Bartels γνωρίζει φυσικά πως οι θερμικοί κινητήρες θα πρέπει να εξελιχθούν περαιτέρω, προκειμένου να πληρούν τις νέες προδιαγραφές, αλλά είναι πεπεισμένος πως οι μηχανικοί της εταιρίας θα φέρουν εις πέρας τη δύσκολη αποστολή τους. Χαρακτηριστικό και πλέον αισιόδοξο για το μέλλον γεγονός, η επιβεβαίωση για εξέλιξη δεύτερης γενιάς AMG GT! Παρόλα αυτά, ο V8 ενδέχεται να περιοριστεί μόνο στα μηχανοστάσια των επόμενων GT και GT 4Door Coupe, καθώς η επερχόμενη C63 W206 αφήνει τον 4.0 V8 twinturbo για χάρη ενός υβριδικού 2.0λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο 680 ίππων, ενώ το ίδιο προγραμματίζεται για την επόμενη E63.