Η VW ετοιμάζεται να ανανεώσει το Golf MK8, προκειμένου να το επαναφέρει σε τροχιά best seller. Το μικρομεσαίο χάτσμπακ μπορεί να παραμένει ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα για την ίδια, αλλά συνολικά στο ευρωπαϊκό τοπίο υποχώρησε στην 5η θέση πέρσι, πίσω από τα Peugeot 208, Dacia Sandero, VW T-Roc, και Fiat/Abarth 500, σημειώνοντας κάμψη 14%.
Για να επανέλθει στο top 3 της Ευρώπης, το ανανεωμένο Golf θα επηρεαστεί σχεδιαστικά και τεχνολογικά από το ID.7. To οπτικό κομμάτι έρχεται ως ιδέα από το Kolesa, που μας δείχνει έναν ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και πιο λεπτά/σφηνοειδή φανάρια, αμφότερα επηρεασμένα από το πιο πρόσφατο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας VW. Πίσω αντίθετα οι αλλαγές θα είναι περιορισμένες, περιλαμβάνοντας μόνο ανασχεδιασμένα γραφικά στα LED και ελάχιστα διαφοροποιημένο προφυλακτήρα. Αντίθετα, πολύ εκτενέστερες αναβαθμίσεις πρόκειται να αποκτήσει το εσωτερικό.
Βάσει ID.7, αλλά και πρωτοτύπων δοκιμών του φρεσκαρισμένου Golf, η κορυφή του ταμπλό θα καταλαμβάνεται από τη μεγαλύτερη οθόνη αφής των 15 ιντσών, που έκανε πρεμιέρα στο ηλεκτρικό σεντάν. Εργονομικές αλλαγές θα έχουμε και στο τιμόνι, όπου οι επικρίσεις για τα δύσχρηστα πλήκτρα αφής έπιασαν τόπο και πλέον θα συναντάμε κανονικά κουμπιά. Κάποιες νέες επενδύσεις επίσης είναι στο μενού, όπως και τα καινούργια χρώματα σε αυτές. Ως επί το πλείστο όμως, η προσοχή σχεδιαστών και τεχνικών επικεντρώνεται σε οθόνη-τιμόνι.
H λογική επιτάσσει καθαρότερα μοτέρ ελέω Euro 7, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε διακυμάνσεις στη γκάμα κυρίως των ντίζελ. Το λανσάρισμα του ανανεωμένου Golf θα γίνει προς το τέλος του έτους, οπότε έχουμε καιρό μπροστά μας να συζητάμε για αυτό.