Με δυο μοτέρ WRC το hypercar της Genesis

Δεν σταματά να εντυπωσιάζει η Genesis με το αγωνιστικό της hypercar, που έχει σκοπό να πνιγεί στις σαμπάνιες για το Le Mans του 2026.Οι Κορεάτες αποκαλύπτουν σιγά σιγά τα χαρακτηριστικά του GMR-001, εκτινάσσοντας παράλληλα το ενδιαφέρον στα ύψη. Η πρώτη αποκάλυψη δεν προξενεί ακριβώς έκπληξη, καθώς θα ήταν παράλογο να μην αξιοποιούνταν η πρωταθληματική πορεία της Hyundai στο WRC. Αυτό που σίγουρα προκαλεί πάντως, είναι θαυμασμό.

Ο πρόεδρος της Hyundai Motorsport, ο οποίος έτρεχε το πρόγραμμα της Renault στη Formula 1 επί σειρά ετών, μίλησε στο Road and Track για την κινητήριο δύναμη του GMR-001, η οποία θα αποτελείται από έναν twinturbo V8 στο θερμικό σκέλος. Πόθεν προέκυψε ο V8, από τη στιγμή που η Genesis και η Hyundai βγάζουν μάξιμουμ διτούρμπινους V6; Μέσα από την ένωση δυο τετρακύλινδρων υπερτροφοδοτούμενων. Και μάλιστα όχι όποιων κι όποιων, αλλά δυο μοτέρ από τα i20 N Rally1!

O Cyril Abiteboul εξήγησε τους λόγους πίσω από τη σύζευξη των δυο 2.0λιτρων τετρακύλινδρων τούρμπο σε ένα μπλοκ, τονίζοντας τη σημασία που έχει το χαμηλό βάρος, η απόδοση και η ευκολία επισκευής τους. Ειδικά το τελευταίο είναι κάτι που λύνει τα χέρια των μηχανικών σε έναν 24ώρο αγώνα, όπως το Le Mans, καθώς μπορούν πανεύκολα και ταχύτατα να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε βλάβη προκύψει. Λεπτομέρειες ακόμα δεν υπάρχουν, αλλά λογικά ο twinturbo V8 θα φτάνει τα 4.0 λίτρα σε χωρητικότητα, έχοντας από κοντά και ηλεκτροκινητήρα.

Βάσει κανονισμών, η παροχή ισχύος από την ηλεκτρική μονάδα MGU (Motor-Generator Unit) δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 70 ίππους (40 ίπποι μίνιμουμ) και τα παραγόμενα ντεσιμπέλ από το θερμικό μοτέρ τα 110. Ακόμα και με αυτούς τους περιορισμούς η συνδυαστική ισχύς κυμαίνεται μεταξύ 650 και 700 ίππων, δίχως να διευκρινίζεται η μέγιστη τιμή του βενζινοκινητήρα. Από τη στιγμή, όμως, που ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να συνεισφέρει μέχρι 70 ίππους, τότε στα συνολικά 700 άλογα ο βενζινοκινητήρας θα πρέπει να παρέχει τουλάχιστον τα 630. Δεν αποκλείεται και παραπάνω, αν η ρύθμιση για παράδειγμα θέλει την MGU στο μίνιμουμ των 40 ίππων.  Σίγουρο, αντίθετα, είναι το όριο περιστροφής, που τοποθετείται στις 10.000 σ.α.λ.

Get it on Google Play Download on the App Store