Η δεύτερη γενιά Swift GTi είναι με διαφορά το πιο αγαπημένο τετράτροχο της Suzuki και ένα από τα δημοφιλέστερα hot hatches των 90’s. Απολύτως λογικό, καθώς ο G13B απέδιδε 101 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και στροφάριζε με μανία έως τις 7.600 σ.α.λ. – νούμερα εντυπωσιακά για κινητήρα 1.296 κ.εκ. Για κάποιους, ωστόσο, αυτά τα νούμερα δεν είναι αρκετά. Τη λύση, έρχεται να δώσει ένα άλλο Suzuki, από τον κόσμο των δυο τροχών. Για ποιο άλλο θα μπορούσαμε να μιλάμε, πέραν του Hayabusa!
To Swift που βλέπουμε ξεκίνησε νορμάλ, αλλά εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο λυσσαλέα του πλανήτη. Το μπλοκ των 1.340 κ.εκ. από μια ‘Busa 2ης γενιάς πήρε θέση κάτω από το καπό, με τις κατάλληλες τροποποιήσεις σε βάσεις και πλεξούδες, κεραυνοβολώντας τους εμπρός τροχούς με 197 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. Τη μετάδοση αναλαμβάνει ένα 6άρι σειριακό κιβώτιο και μπλοκέ διαφορικό αγωνιστικών προδιαγραφών, την ώρα που η ανάρτηση φέρει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, τα φρένα αεριζόμενους/τρυπητούς δίσκους και τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός-πίσω, ενώ και το σασί έχει «δεθεί» με roll cage.

Το εσωτερικό πλέον δεν θυμίζει επιβατικό αυτοκίνητο, καθότι έχουν φύγει όλες οι επενδύσεις και κάθε άνεση (όχι ότι είχε πολλές το Swift GTi), μαζί με όλα τα καθίσματα πλην οδηγού. Ξεκάθαρα αγωνιστικό πλέον το Swift, άλλο που έχει πινακίδες και μπορεί να κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο. Track day car, να το θέσουμε καλύτερα, με τα ημισλίκ Yokohama Advan να ολοκληρώνουν το σεταρισμένο πακέτο.
Το «καμικάζι» Swift κατασκευάστηκε πριν λίγα χρόνια για την έκθεση SEMA, βρίσκοντας σήμερα το δρόμο προς τις αγγελίες των μεταχειρισμένων. Δικό σας έναντι 15.900 δολαρίων, που ισοδυναμούν με 13.699 ευρώ.




































































