Ένα από τα πιο δυναμικά και ιδιαίτερα σχεδιαστικά Peugeot των τελευταίων 3 δεκαετιών, είναι αναμφίβολα το RCZ. Το σπορ κουπέ που παρουσιάστηκε το 2009, ως ανταγωνιστής του Audi TT, και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2015.
Διάδοχος δεν υπήρξε, παρά τις φήμες και τα κατά καιρούς renderings που έχουν κυκλοφορήσει. Οπότε, όποιος θέλει να αποκτήσει το άκρως εντυπωσιακό κουπέ από την Αυστρία (η κατασκευή του γινόταν από τη Magna Steyr) θα πρέπει να κοιτάει αποκλειστικά αγγελίες μεταχειρισμένων. Η συγκεκριμένη μας φανερώνει ενδεχομένως το πιο οδηγημένο RCZ στον πλανήτη. Αγοράστηκε το 2012 κι ο ιδιοκτήτης του φρόντισε να το χαρεί με την ψυχή του, γράφοντας μέχρι σήμερα 590.782 χλμ.! Μιλάμε, δηλαδή, για πάνω από 65.000 χλμ. το χρόνο.
Ο 2.0 HDi πετρελαιοκινητήρας των 163 ίππων και 340 Nm έχει «φάει» τους δρόμους, σε συνδυασμό με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Φρεσκοστρωμένος επιτάχυνε το γαλλικό δίθυρο στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 8,2 δλ. και δεν σταματούσε, πριν τα 220 χλμ./ώρα. Κι αυτά με μέση κατανάλωση 5,3 λίτρων/100 χλμ. (βάσει NEDC). Πλέον δεν γνωρίζουμε πόση δυναμική διατηρεί, όμως ο πωλητής εγγυάται για την ορθή λειτουργία όλων των μηχανικών μερών, μέσα από το βιβλίο σέρβις. Οι σχεδόν 600.000 χλμ. φαίνονται τόσο στο αμάξωμα (ο εμπρός προφυλακτήρας έχει ξεκουμπώσει και εμφανίζει ρωγμές, η πόρτα του πορτμπαγκάζ έχει βαθούλωμα κλπ), όσο και το εσωτερικό (η επένδυση του λεβιέ έχει «σωθεί» και τα δέρματα έχουν «σπάσει»).
Παρόλα αυτά, η τιμή είναι αρκετά υψηλή. Δεδομένης της κατάστασης του αυτοκινήτου μέσα-έξω και, φυσικά, των χιλιομέτρων στο κοντέρ, οι 5.900 ευρώ που απαιτούνται για την αγορά του κρίνονται «τσιμπημένες».