Στο άκουσμα του ονόματος Lancia, ένα μοντέλο έρχεται αμέσως στο νου, όλων των «βενζινοαίματων». H Delta Integrale, ανεξαρτήτως έκδοσης, ισχύος, χρονολογίας και λοιπών στοιχείων. Η φουσκωμένη σιλουέτα, τα χαρακτηριστικά διπλά φανάρια, η σχεδόν κάθετη αεροτομή και οι 15άρες της Speedline είναι χαραγμένα στο μυαλό, ενώ η αγάπη για την Ιταλίδα αναζωπυρώνεται κάθε φορά που εμφανίζεται ένα άριστα διατηρημένο μοντέλο προς πώληση. Ειδικά όταν είναι ντυμένο στα χρώματα της Martini.
Η Integrale που μας κάνει να ψάχνουμε τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς, μπας και, είναι μία από τις μόλις 310 Martini 6 Evoluzione. Ειδικές εκδόσεις των Integrale υπάρχουν πολλές, η συγκεκριμένη όμως είναι μια από τις πλέον σημαδιακές. Εκτός της εσάνς Martini, το «6» αντιπροσωπεύει το 6ο συνεχόμενο πρωτάθλημα Κατασκευαστών της Lancia στο WRC. Η Martini 6 Evoluzione βασίστηκε στην Evo I και αποτέλεσε τον συνδετικό κρίκο με την Evo II, με τον 2λιτρο DOHC τετρακύλινδρο τούρμπο να αποδίδει 210 ίππους και 300 Nm ροπής, κινώντας τους τέσσερις τροχούς σε κατανομή 56/44 εμπρός-πίσω και προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ. και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα.
Η συγκεκριμένη μετράει 30 χρόνια καριέρας, έχοντας πρωτοκυκλοφορήσει το 1992 και καταγράψει μέχρι σήμερα 46.614 χλμ. Όπως λέγαμε, Integrale σε σπάνια έκδοση και διατηρημένη σε καινουργή κατάσταση ισοδυναμεί με επένδυση/πηγή εισοδήματος/χρυσωρυχείο. Για να καταφέρει κάποιος να βάλει το όνομά του στην άδεια ετούτης της Delta Martini, δεν αρκούν ούτε 100, ούτε 150, μήτε καν 200 χιλιάδες ευρώ! Μόνο αν υπάρχουν περίσσειες 218.000 ευρώ θα καταστεί δυνατή η μεταβίβαση!