H αγορά ενός υπεραυτοκινήτου είναι ένα θέμα. Η συντήρησή του, ένα εντελώς διαφορετικό. Κι αυτό γιατί η πρώτη μπορεί να καταστεί εφικτή μέσω διαφόρων οδών: πολλά χιλιόμετρα, φθορές, ανάγκη του πωλητή για χρήματα. Γενικά, μπορείς να βρεις ένα supercar σε λογική τιμή. Ιδίως αν είναι παλαιότερης κοπής, όπως η Lamborghini Diablo. Το τι θα «βγάλει» μετά την αλλαγή ονόματος στην άδεια συνιστά τον μεγαλύτερο μπελά.
Ο ευκατάστατος YouTuber, Tyler Hoover, βρήκε μια φαινομενικά εξαιρετική ευκαιρία πέρσι. Ένας εκκεντρικός γιατρός πουλούσε τις δυο Lamborghini του (μια Countach και μια Diablo), τις οποίες ο Hoover αγόρασε πακέτο. Από εκεί και μέχρι σήμερα, ωστόσο, τα πράγματα έχουν εξελιχθεί εκ διαμέτρου αντίθετα στη σχέση του με τις Ιταλίδες. Όπως εξομολογείται ο ίδιος, η Countach αποτέλεσε ένα εξαιρετικό project αναπαλαίωσης και τώρα είναι σαν καινούργια. Ο «Διάβολος»; Ό,τι λέει το όνομά του.
Η Diablo δεν έχει σταματήσει να εμφανίζει βλάβες, παραξενιές και δυσλειτουργίες. Το πιο απλό από όσα την έχουν ταλαιπωρήσει, ήταν η δυσκολία εύρεσης των κατάλληλων ελαστικών. Διαστάσεις 245/40/17 εμπρός και 335/35/17 πίσω είναι εξαιρετικά δυσεύρετες σήμερα, ειδικά η δεύτερη. Κατά συνέπεια, άλλη μάρκα συναντάμε μπροστά (Toyo) και άλλη πίσω (Pirelli). Αλλά αυτό, όπως είπαμε, είναι πταίσμα. Η 30+χρονη Lamborghini έχει παρουσιάσει διαρροές από το υδραυλικό κύκλωμα του τιμονιού, έχει δει τον μηχανισμό της κρεμαγέρας και τα ακρόμπαρα να καταρρέουν, αναρίθμητα ζητήματα με τα ηλεκτρικά (τα αλάρμ, ας πούμε, ανάβουν μόνα τους μόλις πάρει μπροστά) και, εσχάτως, πρόβλημα στην εξάτμιση. Μόνο για εκείνη χρειάστηκαν 15.000 δολάρια, προκειμένου να πάρει τη θέση του συστήματος εξαγωγής ένα ολοκληρωμένο της Capristo.
Να αναφέρουμε πως στα καλά του, ο ατμοσφαιρικός V12 των 5.707 κ.εκ. απέδιδε 492 ίππους 6.800 σ.α.λ. και 580 Nm στις 5.200 σ.α.λ. Η συνεργασία του με το 5άρι χειροκίνητο ήταν αρκετή για να επιταχύνει τα 1.625 κιλά της Diablo στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,1 δλ. και μέχρι τα 325 χλμ./ώρα.