Η επιστροφή της Supra, το 2019, δημιούργησε την ελπίδα στους φίλους της Toyota (και των petrolheads γενικότερα) πως θα έρχονταν κι άλλα comeback. Αυτό του MR2 φημολογείται εδώ και χρόνια, πλέον σε ηλεκτρική μορφή, αλλά ακόμα δεν υπάρχει «φως» από το Αΐτσι. Συνεπώς, όποιος θέλει κεντρομήχανο «Τουότα» αναγκαστικά κοιτάει στα μεταχειρισμένα.
Συνήθως τα 2ης γενιάς και, δη, τα τούρμπο απολαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος στη ζήτηση, αλλά δεν πάνε πίσω ούτε τα MK1. Το πρώτο MR2 («Mid-engine, Rear-wheel-drive, 2-seater») εμφανίστηκε το 1984, έπειτα από 8 χρόνια εξέλιξης και τη συμμετοχή πιλότων της Formula 1 ως συμβούλους στησίματος! Μεταξύ οδηγού-συνοδηγού και πίσω άξονα πήρε θέση ο 1.600άρης 4A-GE του Corolla AE86, στέλνοντας 124 ίππους (116 με καταλύτη) στους πίσω τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και κινώντας τα 950 κιλά του αμαξώματος με περισσή άνεση: 8,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, περίπου 16 δλ. για το 400άρι και τελική που άγγιζε τα 185 χλμ./ώρα. Επιδόσεις κατά πολύ καλύτερες των παρόμοιας φιλοσοφίας Fiat X1/9 και Pontiac Fiero.
Ένα τέτοιο δείγμα, και όχι το κορυφαίο κομπρεσοράτο, είναι το κατάλευκο MR2 των φωτογραφιών. Αγοράστηκε πρώτη φορά το 1990 και μέχρι σήμερα βρίσκεται στα χέρια του ίδιου κατόχου, ο οποίος δεν το πολυοδηγεί κιόλας: σε 32 χρόνια κυκλοφορίας, το οδόμετρο έχει καταγράψει μόλις 1.377 μίλια (2.216 χλμ.)! Η προσοχή στη συντήρηση και την αποθήκευση του αυτοκινήτου, έπαιξαν το ρόλο τους στην καταπληκτική φόρμα αμαξώματος και εσωτερικού, που μοιάζουν σαν έτοιμα να ξαναμπούν σε βιτρίνα αντιπροσωπείας. Φώτο και περιγραφή τοποθετούν στην ίδια μοίρα τα μηχανικά μέρη, επιτρέποντας στον πωλητή να «κοπανήσει» ελεύθερα την τιμή.
Σχεδόν 35.000 λίρες (34.995 ή 41.050 ευρώ) ζητάει για να αποχωριστεί το MR2, κόστος που το φέρνει κοντά σε εκείνο του «ζελατινάτου» GR Yaris (από 47.570 ευρώ στη χώρα μας)!