Αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που να λογίζεται ως συνώνυμο της BMW, αυτό δεν είναι άλλο από τη M3. Ειδικότερα, την πρώτη γενιά. Την θρυλική E30.
Στις περισσότερες αγγελίες μεταχειρισμένων, βλέπουμε τις EVO 2 ή EVO 3 (άλλως γνωστή ως Sport Evolution) να αλλάζουν χέρια πολλές φορές για τριψήφια νούμερα. Η απλή 30άρα, με τον S14 στα 2.3 λίτρα και την απόδοση στα 200 άλογα, δεν εμφανίζεται τόσο συχνά. Ειδικά σε μια έκδοση, όπως αυτή, που έχει μέχρι αερόσακο!
Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 1991 και με μόλις 49.889 χλμ. στο κοντέρ. Κατά τα γνωστά παρόμοιων αγγελιών αμάξωμα, εσωτερικό και μηχανικά μέρη είναι άψογα. Το βιβλίο σέρβις παρουσιάζεται πλήρες, συνοδευόμενο από όλα τα αυθεντικά έγγραφα της αντιπροσωπείας. Ο εξοπλισμός της θυμίζει περισσότερο εκπρόσωπο της Σειράς 5, καθώς διαθέτει κλιματισμό, trip computer, cruise control και τον προαναφερθέντα αερόσακο, για τον οδηγό.
Κάτω από το καπό, ο τετρακύλινδρος των 2.3 λίτρων αποδίδει 195 ίππους (ελέω καταλύτη) στις 6.750 σ.α.λ. και 230 Nm στις 4.750 σ.α.λ., που καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω του «dogleg» 5τάχυτου χειροκίνητου και μπλοκέ διαφορικού. Με κανονικά ελαστικά, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα είναι ζήτημα 6,8 δλ. και η τελική φτάνει τα 235 χλμ./ώρα, όμως η συγκεκριμένη φοράει χειμερινά. Μικρό το κακό, ιδίως σε ό,τι αφορά την τιμή. Μέχρι στιγμής, και με 9 μέρες να απομένουν για τη λήξη της δημοπρασίας, βρίσκεται στις 62.000 δολάρια. Οπότε, ο τριψήφιος αριθμός είναι ζήτημα χρόνου.