Από τα πιο δημοφιλή μεσαία μοντέλα ήταν το Opel Vectra, το οποίο κυκλοφόρησε σε τρεις γενιές για 20 χρόνια, από το 1988 έως το 2008. Μεγάλη επιτυχία γνώρισε και ο αντικαταστάτης του, το πρώτης γενιάς Insignia, ωστόσο πλέον αυτή η κατηγορία έχει πάρει τη φθίνουσα πορεία, λόγω της προτίμησης στα SUV.
Το πρώτης γενιάς Vectra άλλαξε τελείως την εικόνα της Opel στην κατηγορία μετά το απαρχαιωμένο Ascona που αντικατέστησε, αφού διέθετε όμορφο σχεδιασμό για την εποχή του. Μέχρι το 1995 που αντικαταστάθηκε, το Vectra A κέρδισε πάνω από 20 εθνικά και διεθνή βραβεία, πούλησε 2,5 εκατομμύρια μονάδες πανευρωπαϊκά και απέσπασε μερίδιο αγοράς, που άγγιξε το 20%! Παρ’ όλη την τεράστια εμπορική επιτυχία του, όμως, σήμερα είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάποιο σε εξαιρετική κατάσταση. Αυτό που βλέπουμε, ανήκει στις πιο λαμπρές εξαιρέσεις.
Αγοράστηκε καινούργιο το 1992 και εν πολλοίς διατηρείται σε αυτή την κατάσταση ακόμα, τρεις και πλέον δεκαετίες αργότερα. Δεν έφυγε ποτέ από τον πρώτο ιδιοκτήτη, ο οποίος το πάρκαρε πάντα σε κλειστό γκαράζ και το χρησιμοποιούσε μόνο για ψώνια. Κατά συνέπεια, το κοντέρ αναγράφει 23.235 χλμ. και το αυτοκίνητο μόνο που δεν μυρίζει «καινουργίλα». Αμάξωμα και σασί δεν εμφανίζουν το παραμικρό ίχνος σκουριάς (πρόβλημα που μαστίζει τα Vectra MK1), ενώ και οι επενδύσεις του εσωτερικού δεν επιδέχονται κριτικής.
Κάτω από το καπό, την κίνηση αναλαμβάνει ο 1.600άρης 8βάλβιδος των 75 ίππων στις 5.200 σ.α.λ. και 125 Nm στις 2.600 σ.α.λ. Αναμενόμενα οι επιδόσεις δεν είναι το δυνατό του σημείο, καθώς τα 100 χλμ./ώρα από στάση θέλουν 14,0 δλ. και η τελική με το ζόρι ξεπερνά τα 170 χλμ./ώρα (173). Παρόλα αυτά, ο πωλητής «πατάει» στην εξαιρετική κατάσταση του αυτοκινήτου και ζητάει 6.990 ευρώ για να το αποχωριστεί.