Κουφέτο Datsun Bluebird με 144.000 χλμ.

Όσοι κυκλοφορούσαν ή γεννήθηκαν τη δεκαετία του ’80 θα θυμούνται ένα ιαπωνικό σεντάν, με δυο παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω και απλοϊκές γραμμές. Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, σε κίτρινο χρώμα και με την ταμπέλα «ΤΑΞΙ» στην οροφή. Tο Datsun Bluebird! Από το 1981 και μέχρι τα μέσα των 90’s, τα Bluebird (κωδικός 910) κατέκλυζαν τους ελληνικούς δρόμους. Γνήσιο τέκνο της ελληνικής μηχανουργίας, καθώς κατασκευαζόταν στο Βόλο και τις πρότυπες εγκαταστάσεις της ΤΕΟΚΑΡ, το τετράθυρο Datsun έγινε κατευθείαν φρενήρης επιτυχία στη χώρα μας. Μάλιστα, η έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου σχεδόν συνέπεσε με την απελευθέρωση των πετρελαιοκίνητων ταξί στην Ελλάδα.

Το συγκεκριμένο Bluebird 910 είναι μοντέλο του 1982 και δεν εφοδιάζεται με τον γνώριμο στα αυτιά πολλών πετρελαιοκινητήρα, αλλά με μηχανικό σύνολο βενζίνης. Πρόκειται για ένα 2.0λιτρο μοτέρ ισχύος 75 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και με ροπή 145 Nm στις 3.600 σ.α.λ., που φορούσαν τα Bluebird στην Αυστραλία – από όπου έχει γίνει εισαγωγή στη Γερμανία, εξ ου και η τοποθέτηση του τιμονιού στα δεξιά! Όταν ήταν καινούργιο, επιτάχυνε το αμάξωμα των 1.120 κιλών και μήκους 4,35 μέτρων στο 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 15,0 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα έφτανε τα 160 χλμ./ώρα. Νούμερα, ωστόσο, που αφορούν την έκδοση με το 4άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς με το αυτόματο των 3 σχέσεων (όπως το εικονιζόμενο) δεν πήγαινε βήμα.

Σύμφωνα με την αγγελία, το σπάνιο και κλασικό πλέον Datsun έχει διανύσει 143.810 χιλιόμετρα. Πολύ λίγα αναλογικά, για τα 43 χρόνια από την πρώτη ταξινόμηση. Επίσης φαίνεται να βρίσκεται σε πάρα πολύ καλή κατάσταση εξωτερικά, αφού πιθανώς έχει βαφτεί ολόκληρο και γενικότερα έχει γίνει ανακατασκευή. Καλοδιατηρημένο είναι και το εσωτερικό του, τόσο οι επενδύσεις, όσο και το ταμπλό. Όσο για την τιμή;, Tο ποσό των 8.200 ευρώ σίγουρα δεν είναι μικρό, όμως μιλάμε για ένα vintage ιαπωνικό αυτοκίνητο.

Get it on Google Play Download on the App Store