Πολλοί υποψήφιοι αγοραστές λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τη μεταπωλητική αξία ενός μοντέλου, όταν βρίσκονται σε αναζήτηση αυτοκινήτου. Ίδια έγνοια έχουν και πολλοί ιδιοκτήτες, οι οποίοι δεν θέλουν να κάνουν αγώνα όταν έρθει η ώρα να πουλήσουν το τετράτροχό τους. Όσοι έχουν ή θέλουν να αγοράσουν Honda ή Kia, μπορούν να είναι ήσυχοι.
Η ετήσια έρευνα ALG Residual Value της J.D. Power μελετά το ποσοστό της αξίας που προβλέπεται να διατηρήσει ένα νέο μοντέλο, έπειτα από τρία χρόνια κυκλοφορίας. Για φέτος, 13 αυτοκινητοβιομηχανίες μοιράστηκαν τα 29 βραβεία των επί μέρους κατηγοριών, μέσα από ένα δείγμα που άγγιξε τα 300 μοντέλα (291). Μεγάλες νικήτριες αναδείχτηκαν οι Honda, Kia και Lexus, κάθε μια με τη δική της σημαντική διάκριση.
Η Honda κατέκτησε την κορυφή των mainstream κατασκευαστών, μαζί με 4 πρωτιές από τα Civic, HR-V, Passport και Odyssey. Η Lexus έπραξε το ίδιο στις premium αυτοκινητοβιομηχανίες, με δυο πρωτιές από τα IS και RX, ενώ πολύ καλά τα πήγε και η Land Rover με 3 νίκες (Evoque, Velar και Discovery). Η βρετανική φίρμα μπορεί να έχει περισσότερους νικητές από τη Lexus, όμως το συνολικό ποσοστό διατήρησης της αξίας είναι υψηλότερο για τους Ιάπωνες, εξ ου και η επικράτησή τους. Το ίδιο ισχύει για τη Honda, η οποία μπορεί να εμφανίζει τον ίδιο αριθμό με την Toyota (Supra, Tacoma, Tundra, 4Runner), αλλά κατακτά την κορυφή της γενικής κατάταξης.
Εξαιρετικά αποτελέσματα και για την Kia, που μπορεί να έχασε την ποσοστιαία πρωτιά από το «Big H», ωστόσο κατέκτησε την κορυφή σε συνολικό αριθμό μοντέλων. Πέντε Kia (Rio, Soul, Sportage, K5, Telluride) κοιτούν από ψηλά τον ανταγωνισμό στις κατηγορίες τους, πιστοποιώντας για άλλη μια φορά τα τεράστια άλματα προόδου που έχει πραγματοποιήσει η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία.