Τις τελευταίες μέρες έχει αναπτυχθεί έντονη φημολογία γύρω από το μέλλον της Bugatti. Μάλιστα, δημοσιεύματα ήθελαν σχεδόν σίγουρη την πώλησή της στην κροατική Rimac. Η VW ούτε επιβεβαίωσε, αλλά ούτε και διέψευσε.
Η μετακίνηση του μέχρι πρότινος CEO της Lamborghini, Stefano Domenicali, στον προεδρικό θώκο της Formula 1 πυροδότησε εκ νέου σενάρια πώλησης, που αφορούν και τις δυο υπερ-μάρκες του VW Group. Σενάρια που είχαν «υφανθεί» προ μηνών, όταν ο CEO της VW έκανε κάποιες δηλώσεις. Τι είχε πει ο Herbert Diess; Ότι «τα brands θα πρέπει να αναθεωρούνται, κάθε φορά με τα εκάστοτε δεδομένα. Είτε μιλάμε για ηλεκτροποίηση, είτε για εμπορική τοποθέτηση, περιθώρια κέρδους ή μελλοντική ευελιξία σε εταιρικούς χειρισμούς».
Δείτε ακόμα: Δεν προλαβαίνει τη ζήτηση για το Polo GTI η VW
Σύμφωνα με το Reuters, όλα τα ανωτέρω μεταφράζονται σε έναν απώτερο στόχο διπλασιασμού της αξίας για τη VW. Αυτή τη στιγμή, βρίσκεται στα 235 δις δολάρια. Σκοπός είναι, βραχυπρόθεσμα κιόλας, να ξεπεράσει τα 450 και να αγγίξει τα 470. Ενδεικτικά, η αξία της Tesla σήμερα υπολογίζεται σε περισσότερα από 400 δις δολάρια. Για να το κάνει αυτό, η VW θα πρέπει να απελευθερώσει κονδύλια ώστε να τα επενδύσει σε νέες τεχνολογίες (βλέπε ηλεκτρικά). Και κάπως έτσι, Bugatti και Lamborghini αρχίζουν να φαντάζουν περιττές.
Διαβάστε επίσης: «Οργώνει» στις πωλήσεις η Lamborghini Urus
Παρότι η φίρμα από τη Sant’Agata διανύει την πιο επιτυχημένη περίοδο της ιστορίας της και η Bugatti κατέχει το ρεκόρ ταχύτητας όλων των εποχών, αμφότερες δεν παύουν να αποτελούν λειτουργικά κόστη. Κόστη που πρέπει να μειωθούν, προκειμένου η VW να πιάσει τους στόχους της. Η οποία VW, αυτή τη στιγμή -μέσω του Group- αριθμεί 12 μάρκες. Όσο περισσότερες μάρκες, τόσο περισσότερα κόστη. Άρα και τόσο πιο δύσκολο να επιτευχθεί ο διπλασιασμός της αξίας. Με άλλα και απλά λόγια, το Βόλφσμπουργκ έχει πολλά στόματα να θρέψει. Κάτι που σημαίνει πως, κατά πάσα πιθανότητα, κάποια θα χρειαστεί να μετακομίσουν σε άλλο τραπέζι…