Η Chevrolet παρουσίασε τον μεγαλύτερο και ισχυρότερο κινητήρα που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα, με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά να παραπέμπουν περισσότερο σε μοτέρ νταλίκας. Κι αυτό, γιατί η χωρητικότητα ανέρχεται στα 10.35 λίτρα!
Ο ZZ632/1000, περί ου ο λόγος, πρόκειται για ένα ατμοσφαιρικό V8 εργοστάσιο παραγωγής ισχύος, απόδοσης 1.004 ίππων στις 6.600 σ.α.λ. και 1.188 Nm ροπής στις 5.600 σ.α.λ.! Τα εν λόγω νούμερα δε, προκύπτουν όταν στο ρεζερβουάρ βρίσκεται το «ζουμί» των 93 οκτανίων που έχουν ως βασική επιλογή στις Η.Π.Α. Με 95άρα, 98άρα ή 100άρα αμόλυβδη ξεπερνά τα 1.010 άλογα και 1.190 Nm! Και παρότι μιλάμε για έναν εμβολοφόρο Λεβιάθαν, μπορεί να στροφάρει μέχρι τις 7.000 σ.α.λ.!
Η Chevrolet δηλώνει υπερήφανη πως όλες οι θύρες εισαγωγής και εξαγωγής του ZZ632 έχουν το ίδιο μήκος, όγκο και διάταξη, σε αντίθεση με άλλους Big Block κινητήρες, που παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στο σχήμα των θυρών από κύλινδρο σε κύλινδρο. Μιλώντας για άλλους Big Block, ο ZZ572/620 αποτελεί τη βάση του ΖΖ632/1000. Ο μικρός αδερφός αριθμεί «μόλις» 9.37 λίτρα, παράγoντας 621 άλογα και 875 Nm ροπής, με το όριο περιστροφής να τοποθετείται στις 6.000 σ.α.λ.
Αμφότερα τα μοτέρ ανήκουν στην κατηγορία των «crate engines». Κινητήρες, δηλαδή, που πωλούνται ως αυτόνομα εξαρτήματα, για ό,τι χρήση θέλει ο πελάτης. Στις περισσότερες των περιπτώσεων πάντως, απευθύνονται σε βελτιωτές. Κάτι σαν εργοστασιακά τροπέτα, με άλλα λόγια. Ο 10.35 V8 θα παρουσιαστεί στη φετινή SEMA και παρότι οι Αμερικανοί δεν αποκάλυψαν τιμή, σίγουρα θα είναι ακριβότερος από τις 16.304 δολάρια (13.990 ευρώ) που απαιτούνται για την αγορά του 9.37 V8.