Στα τέλη του προηγούμενου έτους ήρθε στη δημοσιότητα ένα video, με μια Bugatti Chiron να αγγίζει τα 417 χλμ./ώρα (414 χλμ./ώρα έδειξε αρχικά το GPS) στην autobahn. Ταχύτητα πολύ κοντά στην ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 420 χλμ./ώρα. Το πέρασμα έγινε από τον ζάπλουτο Τσέχο επιχειρηματία, Radim Passer, που είναι και ο κάτοχος του αυτοκινήτου.
Το video αυτό δημιούργησε προβλήματα και κίνδυνο φυλάκισης μέχρι 2 ετών στον Τσέχο, καθώς οι αντιδράσεις υπήρξαν τόσο έντονες, ώστε το θέμα αποτέλεσε θέμα συζήτησης στους κυβερνητικούς κύκλους του κρατιδίου της Σαξονίας, φτάνοντας τελικά μέχρι το γερμανικό Κοινοβούλιο! Η κουβέντα περιστράφηκε γύρω από την ανευθυνότητα που ενέχει η ανάπτυξη τέτοιων ταχυτήτων σε δημόσιους δρόμους, η έκθεση λοιπών χρηστών σε κίνδυνο, η εν δυνάμει πρόκληση σοβαρού ατυχήματος/δυστυχήματος και ούτω καθεξής. Όλα αυτά παρότι το συγκεκριμένο κομμάτι της autobahn είναι ένα από τα «εκλεκτά», που δεν υπόκεινται σε όρια ταχύτητας. Εκτός αυτού, ο Passer τόνισε πως το -πράγματι, ταχύτατο- πέρασμα πραγματοποιήθηκε χαράματα, ακριβώς για να υπάρχει η ελάχιστη δυνατή κυκλοφορία στο δρόμο.
Ένα επιχείρημα καθόλα βάσιμο και πραγματιστικό, που δεν δυσκολεύτηκε να πείσει τις δικαστικές αρχές της Σαξονίας. Ο Τσέχος απαλλάχθηκε πλήρως από τις κατηγορίες, λόγω των δυο αυτών συνθηκών: πως αφενός δεν υπάρχουν όρια ταχύτητας εκεί που έπιασε τα 417 χλμ./ώρα, αφετέρου το έκανε σε ώρα της ημέρας που δεν δημιούργησε απολύτως κανέναν κίνδυνο για άλλους χρήστες του δρόμου. Όπως έδειξε το ίδιο, το video, στα 10 χιλιόμετρα του «πατήματος» η Chiron πέρασε μόλις 10 αυτοκίνητα – 1 αυτοκίνητο ανά χιλιόμετρο, με τα περισσότερα εξ αυτών στη δεξιά λωρίδα, 2 μακριά από εκεί που πέρναγε σαν σίφουνας η Bugatti.