Η πρώτη BMW Σειράς 8 είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά, διαχρονικά και ονειρικά σχήματα που μας έδωσε η δεκαετία του 90. Και η Alpina, δεν θα μπορούσε παρά να προσφέρει τις υπηρεσίες της δημιουργώντας ένα σπάνιο και ονειρικό αυτοκίνητο.
Ο επίσημος βελτιωτής των BMW, ανέλαβε την 850i και κατασκεύασε την B12 5.0 Coupe. Ο ατμοσφαιρικός V12 των 5.6 λίτρων απέδιδε 350 ίππους και συνδυαζόταν αποκλειστικά με αυτόματο 4άρι κιβώτιο. Χάρις στη χρήση νέου εγκεφάλου, πιστονιών της Mahle, αυξημένης συμπίεσης λόγω ανασχεδιασμένης κυλινδροκεφαλής, νέων βαλβίδων εισαγωγής και αναβαθμισμένου διδύμου πολλαπλής εισαγωγής-εξάτμισης, ο δωδεκακύλινδρος των 4.988 κ.εκ. ανέβηκε στα 350 άλογα και τα 470 Nm ροπής, αφήνοντας πίσω του τα εργοστασιακά νούμερα για 50 ίππους και 20 Nm (300 άλογα/420 Nm η 850i). Ανάλογη ήταν η βελτίωση και στις επιδόσεις, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 6,8 δλ. και την τελική να φτάνει τα 280 χλμ./ώρα (7,4 δλ. η αυτόματη 850i, 250 χλμ./ώρα τελική).
Πέρα από τον κινητήρα, βελτιώσεις υπάρχουν στη ανάρτηση και το στήσιμο της B12 5.0 Coupe, με τις χαρακτηριστικές ζάντες της Alpina να περιβάλλονται από ελαστικά 245/40/18 εμπρός και 285/35/18 πίσω. Μόλις 97 B12 5.0 Coupe κατασκευάστηκαν, με τη συγκεκριμένη να ντύνεται στο παραδοσιακό Alpina Blue χρώμα και να συνθέτει έναν εξαίρετο συνδυασμό με τα χρυσαφί αυτοκόλλητα. Από το 1991, όταν πέρασε για πρώτη φορά τις πύλες του εργοστασίου, έχει διανύσει 153.999 χλμ., οπότε ευτυχώς δεν έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο κλειδαμπαρωμένο στο γκαράζ. Όσοι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να κάνουν συνάλλαγμα 122.367 ευρώ, προκειμένου να ισοσκελίσουν τα 119.900 ελβετικά φράγκα που απαιτούνται για την αγορά της.