Το 2020 είναι εδώ, με την ελπίδα να μας κρατήσει περισσότερο ενωμένους και δυνατούς από το ’19. Λογικά θα έχετε παρακολουθήσει τα πλάνα από τους εορτασμούς για τον ερχομό του νέου έτους. Και δεν μπορεί να μην έκανε εντύπωση στους πιο παρατηρητικούς, το σήμα της VW «φάτσα-κάρτα» στην Times Squares.
Δείτε ακόμα: VW Golf IV: Το σημαντικότερο όλων;
Η Νέα Υόρκη υποδέχτηκε για άλλη μια φορά τη νέα χρονιά στο σήμα-κατατεθέν μέρος: μια από τις μεγαλύτερες πλατείες παγκοσμίως και σίγουρα την πιο εντυπωσιακή, λαμβάνοντας υπόψη το φαντασμαγορικό σόου που στήνεται ετησίως τέτοια εποχή, με την χαρακτηριστική disco ball των 5 τόνων να κατεβαίνει, μετρώντας αντίστροφα τα τελευταία 60 δευτερόλεπτα του έτους που μας αφήνει. Φέτος, στην οθόνη πίσω από την τεράστια δισκόμπαλα δέσποζε το νέο σήμα της «ΦαουΒε», σε μια από τις πιο εμφανείς -και δαπανηρές, αν μη τι άλλο- προωθητικές ενέργειες που έχουμε δει παραμονές Πρωτοχρονιάς.
Διαβάστε επίσης: Πρώτο το VW Group σε πωλήσεις παγκοσμίως
Η VW, λοιπόν, οργάνωσε μια μεγαλειώδη εκστρατεία για τον αποχαιρετισμό του αλησμόνητου «Σκαραβαίου». Δημιούργησε ένα αποχαιρετιστήριο animated video 1.30 λεπτών – φόρο τιμής, με την ονομασία «The Last Mile». Σε αυτό ακούμε το τραγούδι «Let it be» των Beatles, σε εκτέλεση της παιδικής χορωδίας του Σικάγο, να συνοδεύει το Beetle στα πάνω από 80 χρόνια πορείας του (συμπεριλαμβανομένων των 3 γενεών του). Το video έπαιξε prime time σε στα μεγαλύτερα τηλεοπτικά δίκτυα των Η.Π.Α. -το ABC και το CNN– ενώ οι οθόνες στην Times Square γέμισαν διαφημίσεις της VW και του Beetle. Στο πλαίσιο αυτής της τεράστιας καμπάνιας, το σήμα «μονιμοποιήθηκε» στο κεντρικό μόνιτορ και έλαβε πρωταγωνιστικό ρόλο στο πέρασμα στην τρίτη δεκαετία του 2000.