Δυο είναι τα μεγάλα ζητήματα των ηλεκτρικών: τιμή και αυτονομία. Αν υπάρχει το ένα, δεν υπάρχει το άλλο. Και στις ελάχιστες περιπτώσεις που πληρούνται αμφότερες οι προϋποθέσεις, το αυτοκίνητο δεν πάει βήμα. Αν, όμως, μιλάμε για καθαρά αστικές μετακινήσεις, τότε υπάρχουν λύσεις.
Το Th! Nk City ανήκει στα ηλεκτρικά «κουτιά» που εμφανίστηκαν κατά δεκάδες, πριν μερικά χρόνια, προσανατολιζόμενα στις μετακινήσεις εντός αστικών τειχών. Αυτοκίνητα που παρέπεμπαν εμφανισιακά σε Smart, με μικρούς ηλεκτροκινητήρες και πολύ χαμηλό κόστος κτήσης. Το City είναι νορβηγικής κατασκευής, διαθέτει ένα μοτέρ 34 ίππων, τελική ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, αυτονομία 120 χλμ. και αρκετά εξαρτήματα από Ford στο εσωτερικό. Το τιμόνι προέρχεται από Focus 1ης γενιάς, η κεντρική κονσόλα, οι αεραγωγοί και το καπάκι για τον αερόσακο του συνοδηγού από Escort των 90’s, τα καθίσματα από το προηγούμενο Fiesta, ενώ και οι περισσότεροι διακόπτες είναι προέλευσης «Μπλε Οβάλ».
Λανσαρίστηκε στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, όμως τιμολογιακά δεν είχε καμία σχέση με όσα προϊδέαζε το σουλούπι του. Με αρχική τιμή κοντά στις 40.000 ευρώ δεν προκαλεί καμία έκπληξη το γεγονός πως η εταιρία τελικά χρεοκόπησε, ενώ και οι υπεραισιόδοξοι ισχυρισμοί των Νορβηγών για την αυτονομία δεν βοήθησαν την εμπορική του πορεία. Το City ανακοινώνονταν με 160 χλμ., απόσταση που δεν έφτανε με μια φόρτιση ούτε στα όνειρα. Παρόλα αυτά κατάφεραν να βρουν αγοραστή 2.500 κομμάτια, σε χώρες κυρίως της Σκανδιναβίας και την Ολλανδία.
Αυτό που βλέπουμε μας έρχεται από την τελευταία και είναι μοντέλο του 2014, με 8.000 χλμ. Δεν έχει δουλευτεί ιδιαίτερα, ούτε αλλάξει ιδιόκτητες, όμως απουσιάζει το καλώδιο του φορτιστή. Ακόμα κι έτσι, τα 3.995 ευρώ που κοστολογείται αποτελούν υποπολλαπλάσιο ποσό, συγκριτικά με την τιμή του όταν ήταν καινούργιο.