Εξαιρετικά ήταν τα αποτελέσματα του Hyundai Bayon στο τεστ αποφυγής ταράνδου, καθώς κατάφερε να ισοφαρίσει την επίδοση εκπροσώπου των Audi RS. Και μάλιστα όχι όποιου κι όποιου, αλλά του ισχυρότερου όλων!
Το κορεατικό crossover δοκιμάστηκε στην έκδοση με τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη MPI των 84 ίππων (εδώ η δοκιμή του), πατώντας σε ζάντες 16 ιντσών και ελαστικά 195/55 (Michelin Primacy 4). Η πρώτη του προσπάθεια αποδείχτηκε και η καλύτερη, επιτυγχάνοντας ταχύτητα 75 χλμ./ώρα στην απότομη αλλαγή λωρίδας, που στοιχειοθετεί την είσοδο στον δεύτερο διάδρομο. Οι κλίσεις κινούνται σε ελαφρώς αυξημένα επίπεδα, όμως οι Ισπανοί αναφέρουν πως δεν ανησυχεί στο παραμικρό ο οδηγός, που διατηρεί τον έλεγχο του αυτοκινήτου δίχως προβλήματα.
Οι αντιδράσεις του Bayon χαρακτηρίζονται ως απολύτως προβλέψιμες, έχοντας μόνο την υποστροφή να απασχολεί όποιον βρίσκεται στο τιμόνι και ένα σύστημα ελέγχου ευστάθειας, που επεμβαίνει συχνά. Τη δουλειά, όμως, την κάνει. Και θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα, αν δεν «τσίμπαγε» τον τελευταίο κώνο του πρώτου διαδρόμου στα 76 χλμ./ώρα. Ακόμα και με τα 75 χλμ./ώρα, πάντως, καταφέρνει να κοιτάξει στα ίσια το ηλεκτρικό Audi των 646 ίππων και 830 Nm!
Το RS e-tron GT δεν είχε καταφέρει κάτι καλύτερο από την ίδια ταχύτητα, αποσπώντας διόλου κολακευτικά σχόλια από τους δοκιμαστές. Ιδίως η σύγκριση με άλλα ηλεκτρικά, όπως το Tesla Model 3 και η Porsche Taycan, εκθέτει περισσότερο την κορωνίδα των Audi RS. Χαρακτηριστικά, να αναφέρουμε πως το κορυφαίο e-tron GT πατάει σε τροχούς 265/35/21 εμπρός και 305/30/21 πίσω (Goodyear Eagle F1 Assymetric).