Σε μια πρωτοποριακή κίνηση προχωρά η Opel στην Αγγλία, όπου το ηλεκτρικό και το βενζινοκίνητο νέο Frontera προσφέρονται στην ίδια τιμή! Και μάλιστα όχι επιλεκτικά, στη βασική έκδοση, αλλά και στις δυο διαθέσιμες.
Η Vauxhall, για να είμαστε σωστοί μια και μιλάμε για Μεγάλη Βρετανία, ανακοίνωσε τον τιμοκατάλογο του νέου της Β-SUV, ο οποίος ανοίγει στις 23.495 λίρες (27.943 ευρώ) για το Hybrid 1.2T 100PS e-DCT6. Ταυτόχρονα όμως, από το ίδιο ακριβώς σημείο ξεκινά και το Electric 113 PS. Στις 23.495 λίρες τιμάται η βασική έκδοση του ηλεκτρικού Frontera, με τον ηλεκτροκινητήρα των 113 ίππων και τη μικρότερη μπαταρία των 44 kWh, που εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 300 χλμ. (156 άλογα, 54 kWh, 400 χλμ. το «μεγάλο» Electric, που ακόμα δεν διατίθεται). Το υβριδικό με τα 136 άλογα ξεκινά από τις 24.495 λίρες (29.133 ευρώ), οπότε σε σύγκριση με αυτό το ηλεκτρικό μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι φθηνότερο.
Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης Design περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- 16άρες σιδερένιες με τάσια, οπότε όσοι θέλουν 17άρες αλουμινίου, LED φανάρια πίσω, ασημένιες ενθέσεις στους προφυλακτήρες α λα προστατευτικές ποδιές και αυτόματο κλιματισμό, θα πρέπει να επιλέξει την έκδοση GS. Σε αυτή, οι τιμές Electric/Hybrid 1.2T 100PS e-DCT6 ορίζονται στις 25.895 λίρες (30.797 ευρώ). Να σημειώσουμε εδώ πως το προνόμιο της τιμολογιακής ταύτισης μεταξύ ηλεκτρικού-υβριδικού, προς το παρόν είναι αποκλειστικό της αγγλικής αγοράς. Στη Γερμανία, αντίθετα, το ηλεκτρικό ξεκινά από τις 28.990 ευρώ, που είναι σημαντικά υψηλότερο αντίτιμο των 23.900 ευρώ του 1.2 λτ. με τα 100 άλογα, ενώ παράλληλα είναι ακριβότερο και από το 1.200άρι των 136 ίππων (από 25.700 ευρώ).
Το Electric των 113 ίππων ανακοινώνεται με μέση κατανάλωση 18,2-18,5 kWh/100 χλμ., ενώ το υβριδικό 1.200άρι -τόσο με τα 100, όσο και με τα 136 άλογα- στα 5,5 λίτρα/100 χλμ. Εκεί που διαφοροποιούνται ελαφρά οι δυο βενζινοκίνητες εκδόσεις, είναι στις εκπομπές ρύπων (122-123 γρ. CO2/ χλμ. το 100 PS, 122-126 γρ. CO2/χλμ. το 136 PS).