Ένα όνομα από τα παλιά επαναφέρει η Opel, με το Frontera να κάνει comeback έπειτα από 20 χρόνια και να παίρνει θέση σε ένα από τα πιο νευραλγικά segment της αγοράς: τα B-SUV.
Το νέο Frontera έρχεται να αντικαταστήσει το Crossland, υιοθετώντας πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το Mokka. Τα μακρόστενα φανάρια και η μάσκα Vizor εμπρός αποτελούν σήμα-κατατεθέν όλων των Opel, ενώ ο μυώδης προφυλακτήρας βάζει τις απαραίτητες νότες δυναμισμού. Η διχρωμία πορτοκαλί-μαύρου αιχμαλωτίζει τα βλέμματα, την ώρα που στο πίσω μέρος αναλαμβάνουν τα περίτεχνα LED φανάρια και το φαρδύ-πλατύ «Frontera» στη πόρτα του πορτμπαγκάζ. Παρατηρούμε επίσης την περιπετειώδη διαρρύθμιση του προφυλακτήρα, με τα έντονα προστατευτικά (όπως και στον εμπρός) να καθιστούν το Frontera ξεκάθαρα SUV, αντί crossover όπως ισχύει στο Crossland.
Στο εσωτερικό συναντάμε ενιαία διάταξη οθονών με 10 ίντσες έκαστη, πίσω από ένα χορταστικό τριάκτινο τιμόνι και ένα ταμπλό που σχηματίζει γωνία στο κέντρο του, εντείνοντας την αίσθηση του πλάτους. Η παρουσία διακοπτών περιορίζεται στους απαραίτητους, την ώρα που η Opel τονίζει την έμφαση που δόθηκε στην εξασφάλιση ευρυχωρίας. Οι Γερμανοί αναφέρουν πως τέσσερις ενήλικες χωρούν με αξιοζήλευτη άνεση, έχοντας ένα πορτμπαγκάζ που ξεκινά από τα 460 (με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους) και φτάνει ως τα 1.600 λίτρα (με τα καθίσματα αναδιπλωμένα). Διαστάσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά όπως φανερώνει το σχήμα που παραπέμπει στο νέο Citroen C3, θα πρέπει να περιμένουμε ένα μήκος οριακά πάνω από τα 4 μέτρα.
Όμοιο του C3 MK4, αλλά και πολλών μοντέλων της Stellantis, είναι το νέο Frontera και από μηχανικής πλευράς. Λεπτομέρειες δεν ανακοινώνονται, πέρα από ότι βασίζεται στην πλατφόρμα Smart Car και θα προσφέρεται τόσο με ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα (πιθανότατα ο 1.2 Turbo 48V), όσο και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το λανσάρισμα του Frontera τρίτης γενιάς θα πραγματοποιηθεί μέσα στο καλοκαίρι, οπότε και αναμένουμε περισσότερη ενημέρωση από την Opel.