Η VW teasάρει δεκαετίες τώρα την αυτοκίνηση, σχετικά με το ενδεχόμενο λανσαρίσματος supercar. Πρακτικά το έκανε το 1997, όταν παρουσίασε το πρωτότυπο W12 Nardo και έσπασε ρεκόρ ταχύτητας, άσχετα που το αυτοκίνητο δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή. Το εικονιζόμενο XL Sport του 2014, με τον κινητήρα της Ducati κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα, δεν πάτησε καν πίστα. Όπως φαίνεται, οι Γερμανοί πήραν τη μεγάλη απόφαση και ετοιμάζονται να καλπάσουν, με 680 άλογα κιόλας!
Η φίρμα από το Βόλφσμπουργκ ανακοίνωσε τα πλάνα της για εξέλιξη ενός νέου μοντέλου, που θα αποτελεί την κορωνίδα της επόμενης γενιάς ηλεκτρικών VW και θα βασίζεται στην αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας MEB. Οι λεπτομέρειες δεν είναι πολλές, αλλά όσες αναφέρονται αρκούν για να μας σηκώσουν στις μύτες των ποδιών. Όπως υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση της γερμανικής εταιρίας, «είναι πολύ πιθανό το ενδεχόμενο ενός supercar, με απόδοση άνω των 500 kW». Ήτοι 680 ίπποι, που συμπτωματικά είναι ακριβώς η απόδοση της Porsche Taycan Turbo.
Εκεί, οι δυο ηλεκτροκινητήρες παράγουν παράλληλα 850 Nm και επιταχύνουν τη βάρους 2,3 τόνων Porsche στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,2 δλ., με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 260 χλμ./ώρα. Εύκολα καταλαβαίνουμε πως η ίδια ισχύς, σε ένα ελαφρύτερο και πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο θα το μετατρέπει σε «αεροπλάνο». Η πλατφόρμα ήδη υπάρχει, ενώ οι 680 ίπποι δεν είναι καν το «ταβάνι» της MEB, καθώς η Taycan Turbo S φτάνει στα 761 άλογα και τα 1.050 Nm. Συνεπώς, φανταζόμαστε τι μπορούν να δημιουργήσουν οι Γερμανοί με την MEB Evo.
Συγκεκριμένος χρονικός ορίζοντας δεν παρατίθεται, αλλά δεν θα πρέπει να περιμένουμε κάτι πριν το 2026. Το VW Group τοποθετεί ως πρώτο ηλεκτρικό sportscar του ομίλου τις επόμενες Boxster/Cayman, που θα παρουσιαστούν το 2025. Οπότε το υπεραυτοκίνητο θα έρθει μετά από εκείνες. Μέχρι τότε, μπορούμε να «βολευτούμε» με τα ID.4 GTX και ID.5 GTX, ενώ έρχονται και τα ID.3 GTX και ID. Buzz GTX.