Οι διαφημίσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών πολλές φορές χαρακτηρίζονται από εφευρετικότητα, κάποιες από καυστικότητα προς αντίπαλα μοντέλα, και κάποιες είναι απλά αδιάφορες. Η τελευταία της Suzuki για το Baleno είναι μια κατηγορία μόνη της, καθώς καταφέρνει να βάλει το μικρό της στην ίδια κουβέντα με τη Lancia Delta Integrale!
Πώς έκανε τέτοιο κατόρθωμα η ιαπωνική εταιρία; Καταρχάς δεν είναι υπεύθυνοι οι Ιάπωνες για το σουρεάλ σκηνικό που βλέπουμε, αλλά οι Αφρικανοί. Ένας ντίλερ της Suzuki στη Γκάνα αποφάσισε να προμοτάρει το Baleno, βγάζοντας μια διαφήμιση στο στυλ «δώστε το παλιό σας αυτοκίνητο και φύγετε με καινούργιο». Το θέμα είναι ότι το «παλιό» αφορά έναν θρύλο της αυτοκίνησης, που κοστίζει τα δεκαπλά χρήματα από το καινούργιο. Οι Γκανέζοι ατυχώς, και λόγω άγνοιας πιθανότατα, επέλεξαν να βάλουν στη διαφήμιση τη Delta Integrale, η οποία στις δημοπρασίες «παίζει» διαρκώς πάνω από τις 100.000 ευρώ και αναλόγως έκδοσης, μπορεί να την δεις και πάνω από 200.000 ευρώ.
Άνθρωπος, δηλαδή, που να βρεθεί να αλλάξει Integrale με Baleno, ούτε σε φρενοκομείο. Χώρια που όπως φαίνεται από τη φωτογραφία, μάλλον έβαλαν και το λάθος καινούργιο στη διαφήμιση, καθότι το Baleno είναι μοντέλο προ facelift. Καλύτερα θα ήταν να βάζανε ένα παλιό Suzuki, Swift ή Alto ας πούμε, ώστε να έδειχνε όντως καλύτερη επιλογή το Baleno. Τώρα να κοντράρει ένα προσιτό σουπερμίνι μια ιέρεια των τεσσάρων τροχών, πραγματικά είναι και αφόρητα άδικο για το Suzuki.