Η αυτοκινητοβιομηχανία-συνώνυμο της τετρακίνησης γιορτάζει τις 20 εκατομμύρια πωλήσεις AWD! Η Subaru φτάνει σε ένα ορόσημο για το σύνολο του χώρου και συνεχίζει ακάθεκτη, αμετακίνητη στο δίπτυχο «κίνηση σε όλους τους τροχούς – επίπεδος κινητήρας».
H φίρμα από τη Σιμπούγια είναι μαζί μας από το 1953, όμως δεν ξεκίνησε να κατασκευάζει τετρακίνητα επιβατηγά μέχρι το 1972. Έκτοτε, έκανε το AWD σημαία. Για την ακρίβεια, το SAWD. Όπου «S» όχι «Sport» ή «Super», αλλά «Symmetrical». Το έτερο σήμα κατατεθέν της Subaru, μαζί με τους boxer, αντιστοιχεί στο 98% των σημερινών πωλήσεων της εταιρίας. Μια παράδοση που ξεκίνησε 49 χρόνια πριν, με το Leone 4WD Estate Van. Μια 15ετία αργότερα, στο XT, έκανε ντεμπούτο ο ηλεκτρονικός έλεγχος και το 1991, η μεταβαλλόμενη κατανομή της ροπής (Variable Torque Distribution). Το καινοτόμο Alcyone SVX ήταν το πρώτο μοντέλο που διέθετε το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης (κατανομή 36-64 εμπρός-πίσω), αλλά φυσικά οι «Πλειάδες» έγιναν πασίγνωστες από τα Impreza και Legacy, μέσω και του WRC. Αυτή η περιβόητη συμμετρία στην τετρακίνηση των Subaru, αφορά τα ισομήκη ημιαξόνια. Το συμπαγές μέγεθος του συστήματος, σε συνδυασμό με τους επίπεδους κινητήρες, βοηθά στη μείωση του κέντρου βάρους και τη βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών.
Αυτή τη στιγμή, τα μόνα «Scoobies» που δεν κινητοποιούν όλους τους τροχούς είναι το πισωκίνητο BRZ και κάποια μπροστοκίνητα kei cars, τα οποία διατίθενται αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά.