Η Porsche 718 Boxster, μαζί με την Cayman, περιμένουν καρτερικά την ώρα της κατάργησης, ώστε να παραδώσουν τη σκυτάλη στους αμιγώς ηλεκτρικούς διαδόχους τους. Μια ματιά στις πωλήσεις τους, όμως, και κυρίως η σύγκριση με εκείνες της Taycan, δεν αποκλείεται να κάνει ανθρώπους στο Τσουφενχάουζεν να τραβάνε τα μαλλιά τους.
Από το καλοκαίρι, οι κεντρομήχανες Porsche έχουν ξεκινήσει να αποχαιρετάνε τους θερμικούς κινητήρες. Ήδη οι τετρακύλινδρες τούρμπο επιλογές δεν υφίστανται. Ωστόσο η κατάργηση δεν αφορά όλη την γκάμα, αλλά υπάρχουν εξαιρέσεις. Οι κορυφαίες Boxster RS Spyder και Cayman GT4 RS συνεχίζουν κανονικά, ενώ σε άλλες αγορές ολόκληρη η γκάμα εξακολουθεί να προσφέρεται δίχως αλλαγές. Αμφότερες έχουν στο κέντρο τον 4.0λιτρο ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο boxer, απόδοσης 500 ίππων και 450 Nm ροπής, που μπορεί να γεμίσει το περιβάλλον με ηδονικές κραυγές στις 9.000 σ.α.λ. Κάτι που επίσης θα λείψει, περισσότερο από κάθε τι, στις επόμενες και αμιγώς ηλεκτρικές Boxster/Cayman.
To αυτό ισχύει για την Taycan, η οποία επίσης δεν παράγει εξακύλινδρες μελωδίες. Όχι ότι έχει παίξει ρόλο στην εμπορική της πορεία, αλλά το γεγονός ότι στις μέχρι τώρα ταξινομήσεις επί ευρωπαϊκού εδάφους βλέπει την πλάτη των 718, κάτι λέει. Από την αρχή του έτους, και παρότι τους τελευταίους μήνες προσφέρεται μόνο στις κορυφαίες (και πιο εξειδικευμένες-ακριβές) εκδόσεις, το sportscar έχει καταφέρει να βρίσκεται μπροστά από την Taycan σε πωλήσεις. 18.048 ταξινομήσεις αριθμούν οι Bosxter/Cayman, σε αντίθεση με τις 14.042 της Taycan. Σίγουρα, οι 718 είναι στην ουσία δυο μοντέλα, αλλά η Taycan προσφέρεται σε πολύ περισσότερες εκδόσεις. Κι όμως, δεν μπορεί να περάσει στην εμπορική ιεραρχία των Porsche μια πρόταση, η οποία στερείται πλέον των πιο εμπορικών κινητήρων της.