Η Porsche αποθεώνει το Hyundai Ioniq 5 N

  • hyundai-ioniq-5-n-on-the-road (1)
  • hyundai-ioniq-5-n-on-the-road (2)
  • hyundai-ioniq-5-n-on-the-road (3)
  • hyundai-ioniq-5-n-on-the-road (5)
  • hyundai-ioniq-5-n-on-the-road (4)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/hyundai-ioniq-5-n-on-the-road-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/hyundai-ioniq-5-n-on-the-road-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/hyundai-ioniq-5-n-on-the-road-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/hyundai-ioniq-5-n-on-the-road-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/hyundai-ioniq-5-n-on-the-road-4.jpg

Η Hyundai έριξε πολλή δουλειά στο να φέρει βενζινοκίνητη αίσθηση και ήχους στο Ioniq 5 N. Προσομοίωση στροφών ανάλογα του πατήματος στο γκάζι και αλλαγών σχέσεων, εικονικά ανεβο-κατεβάσματα και «κοψίματα», τα πάντα για να μακιγιαριστεί η ηλεκτρική φύση του συστήματος κίνησης και να έρθει πιο κοντά στα θερμικά. Μια δουλειά που, όπως αποδεικνύεται, ήταν τόσο καλή, ώστε αποσπά διθυράμβους ακόμα και από την Porsche!

Σε μια ειλικρινή συνέντευξη με το αυστραλιανό περιοδικό Drive , Ο Frank Moser, αντιπρόεδρος των μοντέλων 718 και 911, επαίνεσε το Ioniq 5 N. Το ανώτερο στέλεχος της Porsche παραδέχτηκε ότι η οδήγηση του κορυφαίου EV της Hyundai ήταν μια εμπειρία που «άνοιξε τα μάτια των μηχανικών μας», προσθέτοντας ότι οι μάστορες του N Division «έκαναν πραγματικά, πραγματικά όμως, πολύ καλή δουλειά». Κάτι που πέρα από το στήσιμο και την απόδοση των ηλεκτροκινητήρων, αφορά και τους τους τεχνητούς ήχους του κινητήρα και τις προσομοιωμένες αλλαγές ταχυτήτων, γνωστές στο λεξιλόγιο της Hyundai ως N Active Sound+ και N e-shift.

Ο Moser αποκάλυψε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ότι η Porsche θα εμπνευστεί από τα χαρακτηριστικά του Ioniq 5 N για τις ηλεκτρικές εκδόσεις των επερχόμενων νέων Boxster/Cayman.  Ωστόσο, τόνισε ότι οι οδηγοί θα πρέπει να έχουν την ελευθερία να αποφασίσουν αν θέλουν να χρησιμοποιούν αυτά τα συστήματα μόνοι τους, μέσω επιλογής ενεργοποίησης/απενεργοποίησης. Στην περίπτωση των επόμενων 718, ο ήχος που θα φτάνει στα αυτιά του οδηγού  -αν κι εφόσον το θέλει- θα παραπέμπει σε εξακύλινδρο boxer, λογικά ατμοσφαιρικό, ενώ θα συνοδεύεται από εικονικές αλλαγές ταχυτήτων. Οι νέες και αμιγώς ηλεκτρικές Boxster/Cayman πάντως θα καθυστερήσουν. Ενώ το αρχικό χρονοδιάγραμμα ήθελε το λανσάρισμά τους το 2026, ήδη έχει μετατεθεί για το 2027. 

Get it on Google Play Download on the App Store