H Testarossa συνιστά μια από τις πιο δημοφιλείς και σημαντικές Ferrari, ούσα από τις τελευταίες κατασκευές του Μαρανέλο με επίπεδο κινητήρα. Η συμμετοχή της στη σειρά «Miami Vice», τη δεκαετία του 80, τη μετέτρεψε σε τηλεοπτικό cult icon και την ανέδειξε ως τη δημοφιλέστερη Ferrari στην εποχή της, όμως η Testarossa δεν ήταν μόνο σταριλίκι. Όταν παρουσιάστηκε, το 1984, αποτελούσε την ισχυρότερη Ferrari παραγωγής όλων των εποχών.
Προσόντα που, εν προκειμένω, δεν φαίνεται να απασχόλησαν το συγκεκριμένο ιδιοκτήτη, που δεν δίστασε να μετατρέψει την Testarossa σε… βανάκι! Το γιατί επέλεξε ένα 12κύλινδρο, κεντρομήχανο supercar για να ψωνίσει τηλεόραση, μόνο ο ίδιος γνωρίζει. Ίσως έτυχε να συναντήσει κάποια πολύ καλή προσφορά και να ήταν τελευταίο κομμάτι – αν και για να συντηρεί Ferrari, μάλλον δεν πολυχρειάζεται τις εκπτώσεις. Και πάλι, θα μπορούσε να ζητήσει από το κατάστημα τη μεταφορά της συσκευής. Αντ’ αυτού, προτίμησε να ακολουθήσει την «ελληνική» οδό και να φορτώσει την HD στο κάλυμμα του κινητήρα, «ασφαλίζοντάς» τη με μονωτικές ταινίες!
Προφανώς δεν τίθεται θέμα ορατότητας προς τα πίσω, η οποία και χωρίς εμπόδια είναι περιορισμένη. Το μπλοκάρισμα των αεραγωγών στο κάλυμμα, επίσης εγείρει ζητήματα για την ψύξη του κινητήρα. Αλλά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Euro και Copa America μαζί επιβάλλουν την αγορά μιας τηλεόρασης επιπέδου. Ακόμα κι αν χρειαστεί να μετατρέψεις ένα θρυλικό μέλος του «Cavallino Rampante» σε pick up.
Υπενθυμίζουμε πως 0 12κύλινδρος boxer των 4.943 κ.εκ. απέδιδε 390 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και 490 Nm στις 4.500 σ.α.λ., χρίζοντάς την και ως το ταχύτερο ατμοσφαιρικό «Cavallino» μέχρι τότε. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 5,4 δλ., τα 160 χλμ./ώρα σε 11,4 και το 400άρι σε 13,5 δλ., ενώ η τελική έφτανε στα 290 χλμ./ώρα.