Τα αυτοκίνητα που άνηκαν σε διασημότητες είθισται να πιάνουν πολύ υψηλές τιμές σε δημοπρασίες. Για αυτό και αντιμετωπίζονται καθαρά ως επενδύσεις. Αυτό που συμβαίνει με τη Mercedes S600 Coupe του Μάικλ Τζόρνταν όμως, αγγίζει τα όρια της υπερβολής – αλλά από την ανάποδη.
Το γερμανικό κουπέ του «Air Mike» είχε βγει σε δημοπρασία τον Αύγουστο του 2020, στον απόηχο του «The Last Dance». Ο ντόρος και η επιτυχία του ντοκιμαντέρ για τη ζωή του θρύλου χρησίμευσε ως το καλύτερο μέσο προώθησης, με το αυτοκίνητο να πωλείται τελικά έναντι 202.000 δολαρίων. Ένα εξάμηνο αργότερα ξαναβγήκε σε δημοπρασία, με σκοπό να ξεπεράσει τις 220.000-250.000 δολάρια. Οι συλλέκτες, ωστόσο, δεν είναι χθεσινοί (για να μη βάλουμε άλλη λέξη). Θα δώσουν ένα σκασμό λεφτά, θα πληρώσουν υπεραξία, αλλά μόνο όταν είναι σίγουροι πως το απόκτημά τους θα τα επιστρέψει με κέρδος. Η δίθυρη S600 του Τζόρνταν λογικά δεν πληροί τα οικονομοτεχνικά κριτήρια στο χρηματιστήριο των αυτοκινήτων, καθώς από το Φλεβάρη του ’21 μέχρι σήμερα έχει μείνει απούλητη.
To Beverley Hills Car Club την είχε φορτωθεί έως σήμερα, παίρνοντας τελικά την απόφαση να την παραχωρήσει στο The National Sports Collectors Convention προκειμένου να βρει αγοραστή με κλήρωση! Το αυτοκίνητο θα πουληθεί μέσω της πλατφόρμας Whatnot, έναντι του συμβολικού αντιτίμου των 23 δολαρίων (20,9 ευρώ). Ο λόγος φυσικά πασιφανής, καθώς το «23» είναι συνυφασμένο με την καριέρα του MJ, αλλά και την ιστορία ολόκληρου του αθλητισμού. Οι ενδιαφερόμενοι δηλώνουν συμμετοχή στην πλατφόρμα και ο νικητής θα επιλεγεί κατόπιν κλήρωσης. Ύστερα θα καταβάλλει το ποσό των 23 δολαρίων και η S600 Lorinser του Μάικλ Τζόρνταν, θα είναι δική του.
Το γερμανικό grand tourer αγοράστηκε ολοκαίνουργιο από τον Τζόρνταν, το 1996. Επειδή δεν ήταν αρκετό από το εργοστάσιο, πέρασε μια βόλτα από τις εγκαταστάσεις της Lorinser. Οι βελτιώσεις παρέμειναν σε αισθητικό επίπεδο, με τις 20άρες χρωμιωμένες ζάντες, τους προφυλακτήρες με αεροδυναμικές προσθήκες, τις πλαϊνές ποδιές, την διπλή απόληξη της εξάτμισης και την αεροτομή, να τονώνουν τον σπορ χαρακτήρα του 5.065 χλστ. μήκους κουπέ. Μοναδική πινελιά η εμφάνιση της ένδειξης «Power On Jordan», όταν λειτουργεί το τηλέφωνο!
Κάτω από το καπό, ο ατμοσφαιρικός 12κύλινδρος των 5.987 κ.εκ. δεν φέρει μετατροπές και αποδίδει 390 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. και 570 Nm στις 5.800 σ.α.λ. Το 4άρι αυτόματο και τα 2.200 κιλά δεν του στέκονται εμπόδιο, καθότι επιταχύνει την S600 στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 6,3 δλ. και φτάνει άκοπα στα 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιοριζόμενα) της τελικής. Χωρίς τον κόφτη, η κορυφαία έκδοση της δίθυρης S-Class έφτανε μέχρι 280 χλμ./ώρα.