Για τη «Θεά» (εκ του «Déesse») της Citroen δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Ίσως το πιο ιστορικό αυτοκίνητο που κατασκεύασαν γαλλικά χέρια και αυτό που έσωσε τη ζωή του Σαρλ Ντε Γκολ, χάρις στην επαναστατική υδροπνευματική ανάρτηση. Πέρα από την DS όμως, υπήρξε και η πολύ πιο σπάνια DS 21. Ιδίως στη μορφή της Majesty Saloon.
H Majesty κατασκευαζόταν από τον Henri Chapron, που αναλάμβανε γενικότερα τη συναρμολόγηση των ειδικών εκδόσεων της DS. Έκανε ντεμπούτο το 1964 και έμεινε στην αγορά μέχρι το 1969, τοποθετούμενη στην κορυφή της γκάμας για τη Citroen αλλά και, εν γένει, των γαλλικών αυτοκινήτων στα 60’s. Ειδοποιός διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες DS το πίσω μέρος, όπου εφαρμόστηκε η πιο παραδοσιακή εκτέλεση των τριών όγκων και διαμόρφωσε το αμάξωμα στα κλασικά πρότυπα των σεντάν. Τα ανασχεδιασμένα μετόπισθεν της DS 21 Saloon περιλαμβάνουν μικρά πτερύγια στο πάνω μέρος των φτερών, που πλαισιώνουν την πόρτα του πορτμπαγκάζ, και μεγαλύτερο παρμπρίζ σε πιο κάθετη τοποθέτηση.
Πέρα από την εμφανέστατη αλλαγή πίσω, η DS 21 Majesty διακρίνεται για τις γενναιόδωρες δόσεις χρωμίου στα πλαϊνά, τα καλύμματα των τροχών από βουρτσισμένο αλουμίνιο και τη μικρότερη καμπύλη της οροφής, που χαρίζει επιπλέον χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Οι οποίοι επιβάτες απολαμβάνουν επιπλέον ξύλινες επενδύσεις, μάλλινα χαλιά, σταχτοδοχεία για όλους και σύστημα κλιματισμού με αεραγωγούς και για τους πίσω.
Κάτω από το καπό συναντάμε τον τετρακύλινδρο των 2.175 κ.εκ. και 109 ίππων, ο οποίος φέρει το ιστορικό προνόμιο του να είναι ένα από τα πρώτα μοτέρ με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό καυσίμου! Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, μέσω 4τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, με τις κινήσεις του σαγηνευτικού αμαξώματος να κοντρολάρονται από την υδροπνευματική ανάρτηση.
Μόλις 27 DS21 Majesty Saloon κατασκευάστηκαν με τη συγκεκριμένη να είναι μοντέλο του 1969, να περνάει από πλήρη αναπαλαίωση το 2009 και να δημοπρατείται σήμερα για ποσά, που εκτιμώνται πως θα κυμανθούν από 50.000 μέχρι 100.000 ελβετικά φράγκα (48.700 – 97.390 ευρώ).