Η Hyundai δεν σκοπεύει να τερματίσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη μέχρι το 2035, κρατώντας περισσότερο από την πλειονότητα των κατασκευαστών, που έχουν θέσει το τέλος της δεκαετίας ως καταληκτική ημερομηνία μεταστροφής στον ηλεκτρισμό. Παρόλα αυτά, δεν αμελεί την παρουσία της στην κατηγορία. Όχι μόνο αυτό, αλλά σκοπεύει να ταράξει τα νερά με ένα βασικό μοντέλο, αρχικής τιμής 20.000 ευρώ!
Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Hyundai Motor Europe, Andreas-Christoph Hofmann, μίλησε στο Automotive News και δήλωσε ότι ένα βασικό EV είναι στα σκαριά, προκειμένου να ανταποκριθεί στους ολοένα αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το επερχόμενο μοντέλο θα είναι μικρότερο από τα Ioniq 5 και Kona Electric, τοποθετούμενο απέναντι στην ηλεκτρική τριπλέτα που ετοιμάζει το VW Group, με απώτερο σκοπό την επίτευξη τιμής εκκίνησης στις 20.000 ευρώ.
Ο Hofmann παραδέχτηκε ότι η ανάπτυξη ενός μικρού αυτοκινήτου – ειδικά με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης – είναι δύσκολη υπόθεση, λόγω των περιορισμών που επιβάλλει η χωροταξία των εξαρτημάτων. Το κέρδος είναι επίσης δύσκολα επιτεύξιμο με αντίστοιχα μοντέλα, για αυτό και η Hyundai σχεδιάζει την επέκταση της γκάμας Ioniq. Το 6 μόλις παρουσιάστηκε, ενώ εντός του 2023 θα εμφανιστεί το μεγαλύτερο 7. Συνολικά, η κορεατική φίρμα στοχεύει στο λανσάρισμα τουλάχιστον 11 μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων πριν το τέλος της δεκαετίας, συμπεριλαμβανομένων υδρογονοκίνητων (βλέπε Nexo) προτάσεων. Είναι χαρακτηριστικό, πάντως, ότι στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, τα ηλεκτρικά αντιπροσώπευσαν το 16% των συνολικών πωλήσεων της φίρμας επί ευρωπαϊκού εδάφους.