Στο άκουσμα και μόνο «M3 E46», έρχονται στο νου εικόνες με άφθονη πλαγιολίσθηση, ταχύτατες επιταχύνσεις και άγριος ήχος από τους 6κύλινδρους κινητήρες. Οι πιο μελετημένοι, φαντάζονται την «Μπέμπα» τους σε δυο χρώματα: το Phoenix Yellow (το χαρακτηριστικό χρυσαφί), το Laguna Seca Blue και το Estoril Blue Metallic των φωτογραφιών.
Η εικονιζόμενη και άκρως ποθητή, γαλάζια BMW είναι 20 χρονών, όμως μοιάζει ολοκαίνουργια. Τρακαρίσματα, γρατζουνιές και λοιπά ζητήματα δεν αναφέρονται στο βιβλίο σέρβις, με μοναδική παραφωνία το φιμέ πίσω παρμπρίζ που έχει αρχίσει να κάνει «νερά». Ο εξοπλισμός κουβαλάει αρκετά έξτρα, περιλαμβάνοντας γκρι δερμάτινο σαλόνι Nappa, xenon φώτα, ηχοσύστημα της Harman Kardon, navigation, ζάντες 19 ιντσών στο σχέδιο της CSL με ελαστικά Continental ExtremeContact Sport 245/35 εμπρός και 275/30 πίσω, αισθητήρες βροχής, και πίσω φώτα LED. Έξτρα πινελιά (όχι ιδιαίτερα ταιριαστή, είναι η αλήθεια) η αεροτομή πίσω, αν και καλύτερα θα έδενε το «Gurney flap» της CSL, από τη στιγμή που υπάρχουν και οι ζάντες.
Το οδόμετρο αναγράφει 51.450 χλμ., οπότε δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιο αυτοκίνητο που κλειδώθηκε σε αποθήκη – αλλά ούτε και ένα που «έφαγε» τους δρόμους. Την χάρηκε ο πρώτος κάτοχός της, ελπίζουμε να το κάνει και ο νέος, που θα πρέπει να καταβάλλει ένα ποσό μεταξύ 70 και 80 χιλιάδων ευρώ, προκειμένου να την αποκτήσει. Ο S54 straight six των 3.246 κ.εκ. αποδίδει 343 ίππους στις 7.900 σ.α.λ. και 365 Nm ροπής στις 4.900 σ.α.λ., καθότι αμερικανικών προδιαγραφών. Η ισχύς περνάει στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και εργοστασιακού μπλοκέ διαφορικού, εξασφαλίζοντας στο κουπέ των 1.549 κιλών 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και τελική, κλασικά, ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.