Το RS200 δεν πρόλαβε να σημειώσει επιτυχίες στο Group B, καθώς το ντεμπούτο του συνέπεσε με την κατάργηση των πιο ξέφρενων αγωνιστικών που έχει δει μέχρι σήμερα το WRC. Μια χρονιά έζησε την παράνοια του Group B, αλλά είχε πλάνα για πολλές παραπάνω. Τη δεύτερη ευκαιρία που αναζητά από τη δεκαετία του 80, φαίνεται πως είναι έτοιμη να του δώσει η Ford τώρα.
Το «Μπλε Οβάλ» κατοχύρωσε πρόσφατα το όνομα «RS200» στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών, συνεχίζοντας ένα σερί που διαρκεί εδώ και δύο χρόνια. Από τότε, δηλαδή, που πατενταρίστηκε το «Capri». Όπως τότε, έτσι και στην προκειμένη οι φήμες για αναβίωση του ιστορικού μοντέλου φουντώνουν. Το έχει δηλώσει και η ίδια, η Ford, εξάλλου πως την ενδιαφέρει πολύ το comeback από παλιές δόξες. Αυτό, φυσικά, δεν σημαίνει αυτομάτως πως υπάρχουν πλάνα για εξέλιξη κεντρομήχανου υπερτροφοδοτούμενου sportscar. Τα παραδείγματα των Puma και Mustang Mach-E πιστοποιούν την τακτική των Αμερικανών/Γερμανών, να αναβιώνουν δηλαδή παρελθοντικές ονομασίες σε σύγχρονες (βλέπε SUV ή crossover, ή και τα δυο μαζί) εκτελέσεις.
Να θυμίσουμε ότι το αυθεντικό RS200 κατασκευάστηκε σε μόλις 140 κομμάτια, ίσα για την homologation του αγωνιστικού. Η κίνησή του ήταν υπόθεση ενός 1.800άρη τετρακύλινδρου τούρμπο της Cosworth τοποθετημένου στη μέση, με απόδοση 250 ίππων και 291 Nm. Η συνεργασία του συστήματος τετρακίνησης, του 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και του χαμηλού βάρους (1.180 κιλά) είχαν σαν αποτέλεσμα καταπληκτικές επιδόσεις για τα δεδομένα της εποχής (και πολύ καλές με τα σημερινά), όπως φανερώνουν τα 5,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική των 242 χλμ./ώρα. Μένει να δούμε τι ετοιμάζει η Ford, με τέτοια κληρονομιά πίσω της.