Η F40 είναι κάτι παραπάνω από την καλύτερη Ferrari όλων των εποχών, όπως έχει ανακηρυχθεί από πλείστες όσες ψηφοφορίες ανά τον κόσμο. Αποτελεί το τελευταίο αυτοκίνητο που εξελίχθηκε υπό το άγρυπνο βλέμμα του ίδιου του Enzo Ferrari, την ύστατη μετενσάρκωση των ιδεωδών του «Γέρου».
Δείτε ακόμα: Όταν η Ferrari F40 έκαιγε τα ελαστικά της (+video)
Τυπικά και βάση τοποθέτησης στην γκάμα, το σημερινό αντίστοιχο είναι η SF90 Stradale. Αμφότερες τα κορυφαία μοντέλα του Μαρανέλο σε μια δεδομένη χρονική στιγμή, με τη μεγαλύτερη απόδοση και το απόσταγμα των προδιαγραφών. Σύμφωνα με πληροφορίες του Supercar Blog πάντως, η Ferrari εξετάζει την κανονική αναβίωση της F40! Το ενδεχόμενο αφορά είτε ένα και μοναδικό αυτοκίνητο (όπως η SP38), είτε μια σειρά εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής (βλέπε Monza SP1 και SP2) ως φόρο τιμής στο θρυλικό supercar, με το όνομα του project να τιτλοφορείται ως «SP42». Αναφορικά με την εμφάνιση -κι αν ευσταθούν οι πηγές- μια ματιά στα renderings του Samir Sadikhov από το 2018, πραγματικά επιβάλλεται από τους σχεδιαστές του «Cavallino Rampante».
Διαβάστε επίσης: Γνωρίζετε το δίχρονο τρικύλινδρο μοτέρ της Ferrari;
Για την πηγή ισχύος, το επικρατέστερο σενάριο θέλει τον πολυβραβευμένο twinturbo 3.9 V8 της 488 Pista να αναλαμβάνει. Με 720 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 770 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ., είναι ισχυρότερος κατά 240 άλογα και σχεδόν 300 Nm σε σχέση με τον 2.9 V8 twinturbo της F40 (478 ίπποι στις 7.000 σ.α.λ. και 477 Nm στις 4.000 σ.α.λ.). Για επιδόσεις προφανώς δεν μπορεί να γίνει λόγος, καθώς η πληροφόρηση προς το παρόν βρίσκεται σε θεωρητικό επίπεδο. Η Pista, πάντως, χρειάζεται 2,85 δλ. (που έχουν μετρηθεί στο απίστευτο 2,26) για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, 7,6 δλ. για τα πρώτα 200 χλμ./ώρα και η τελική της ταχύτητα φτάνει στα 340 χλμ./ώρα. Όσο ζούμε, ελπίζουμε.