Διττής φύσεως τα μαντάτα από το Μαρανέλο, όπου ναι μεν ο V12 θα συνεχίσει να υφίσταται όμως για να καταφέρει να γίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να αποκτήσει τη συνδρομή υπερτροφοδότησης.
Πηγές από τα κεντρικά της Ferrari αναφέρουν πως το «Cavallino Rampante» θα εξακολουθήσει να προσφέρει δωδεκακύλινδρα μοντέλα στο μέλλον, όμως ο αναπόφευκτος συμβιβασμός που θα πρέπει να γίνει αφορά την προσθήκη διπλών τούρμπο. Ό,τι δηλαδή συνέβη και με τον V8, όταν πραγματοποιήθηκε η μετάβαση από την 458 Italia στην 488 GTB. Τότε ο ατμοσφαιρικός 4.5 V8 έδωσε τη θέση του στον 3.9 V8 twinturbo, που σήμερα αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της γκάμας καθώς τον συναντάμε σε όλες τις Ferrari (F8 Tributo, Roma, SF90 Stradale), πλην της V6 296 GTB και της 812, που κρατάει μόνη της τις σημαίες του V12 και της ατμοσφαιρικής αναπνοής.
Μάλιστα, στις αρχές του καλοκαιριού οι Ιταλοί παρουσίασαν τον ισχυρότερο κινητήρα παραγωγής της ιστορίας τους, με τη μορφή των 830 -ατμοσφαιρικότατων- ίππων της 812 Competizione. Από ό,τι φαίνεται πως διακρίνεται στον ορίζοντα πάντως, o F140 GA ενδεχομένως να αποτελέσει τον «τελευταίο των Μοϊκανών» πριν την καθολική παρουσία υπερτροφοδότησης στα μοτέρ της Ferrari. Σημαντικό λόγο παίζει σε αυτό και το λανσάρισμα της Purosangue, καθώς οι Ιταλοί θέλουν να προσφέρουν μια από τις ελάχιστες V12 επιλογές σε SUV. Το ατμοσφαιρικό σύνολο των 6.496 κ.εκ. όμως, απλά δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τους σκοπούς εκπομπών ρύπων. Οπότε, λαμβάνοντας υπόψη του παράδειγμα του V8, αν τελικά οι μελλοντικές Ferrari έχουν twinturbo V12, η χωρητικότητα του μοτέρ δεδομένα θα είναι μικρότερη από τα σημερινά 6.5 λίτρα.