Η χειροκίνητη M4 βαρύτερη της προηγούμενης με DCT

Οι νέες M3/M4 είναι ισχυρότερες, ταχύτερες και πιο αμφιλεγόμενες από ποτέ. Για το τελευταίο σκέλος ευθύνεται η εμφάνιση. Παράλληλα όμως, τα βαυαρικά sportscars θέτουν τα στάνταρ και σε έναν άλλο τομέα: αυτόν του βάρους. Κάτι που παραδέχεται κι η ίδια η BMW.

Σε video που δημοσίευσε η βαυαρική εταιρία, αναφέρεται το πόσο δύσκολο ήταν να διατηρηθεί το βάρος στα 1.674 κιλά για την χειροκίνητη M4 G82. Η αύξηση στις διαστάσεις, οι ενισχύσεις στο πλαίσιο και τα συστήματα ασφαλείας αναπόφευκτα προσθέτουν βάρος, το οποίο το M GmbH κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια για να διατηρήσει σε αυτό το επίπεδο. Παρόλα αυτά, κι αυτό είναι το πιο εντυπωσιακό, η ζυγαριά εξακολουθεί να δείχνει μεγαλύτερη ένδειξη σε σχέση με την απερχόμενη F82 – και μάλιστα, με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη!

Η αναλογία κιλών/ίππο είναι βέβαια καλύτερη στην καινούργια, καθώς ο 3λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo αποδίδει 30 άλογα παραπάνω στην απλή M4, από ό,τι στην προηγούμενη Competition (480 άλογα αντί 450). Σημειωτέον, η νέα Competition διαθέτει 510 άλογα. Κάθε ένας από τους 480 ίππους της G82 καλείται να κινήσει 3,49 κιλά, τη στιγμή που η F82 φορτώνει με 3,64 κιλά κάθε ένα από τα 450 άλογά της. Αν τώρα πάρουμε τις δυο Competition με DCT και τις συγκρίνουμε με άδειο ρεζερβουάρ, τότε η πλάστιγγα όχι απλά γέρνει, αλλά «μπατάρει» προς την παλιά.

Η σημερινή Competition ζυγίζει 1.725 κιλά, κάτι που την κάνει βαρύτερη κατά 185 κιλά συγκριτικά με την προκάτοχο (με άδειο ρεζερβουάρ, στα 1.540 κιλά). Βάλτε στην εξίσωση πως διατίθεται και με σύστημα τετρακίνησης, που αναμφισβήτητα προσθέτει βάρος, κι έχετε το ξεκάθαρο προβάδισμα της απερχόμενης στη ζυγαριά. Η παραπανίσια ισχύς της νέας πάντως, φτάνει και περισσεύει για να καλύψει τα «κιλάκια» της.

Get it on Google Play Download on the App Store