Δεν βγήκε ο πειραματισμός με τα «55 TFSI» και «40 TDI» στην Audi, ούτε το μπέρδεμα με τις ονομασίες μεταξύ σεντάν, avant κλπ στην Audi, οπότε οι Γερμανοί έρχονται στα συγκαλά τους και επαναφέρουν το παλιό, καλό σύστημα ονοματοδοσίας.
Το 2017 η φίρμα από το Ίνγκολσταντ αποφάσισε να προκαλέσει απανωτούς πονοκεφάλους, αλλάζοντας την ονομασία των εκδόσεων στα μοντέλα της. Τα απλούστατα και περιγραφικότατα «1.5 TFSI», «2.0 TDI» κι ούτω καθεξής έγιναν «35 TFSI», «45 TDI» και δε συμμαζεύεται, μπερδεύοντας τους πάντες. Εκεί που διάβαζες την έκδοση και καταλάβαινες αμέσως τι κινητήρα έχει, έμεινες να ψάχνεις τις αντιστοιχίες με τα 30, 40, 50 κλπ. Ευτυχώς το Ίνγκολσταντ αλλάζει και πάλι ρότα για το μέλλον, αφήνοντας πίσω τις σπαζοκεφαλιές και επαναφέροντας την απλότητα στα «βαφτίσια».
Από εδώ και στο εξής οι αριθμοί φεύγουν δίπλα από τα σηματάκια TFSI (βενζίνη), TFSIe (plug-in υβριδικά), TDI (ντίζελ) και e-tron (ηλεκτρικά), αφήνοντας στο όνομα μόνο τον προσδιορισμό του καυσίμου. Προς το παρόν δεν αναφέρεται αν θα επιστρέψει και ο κυβισμός (2.0 TFSI, για παράδειγμα), αλλά και μόνο που απλοποιείται η κατάσταση είναι θετικό. Επίσης, οι Γερμανοί αφήνουν κατά μέρους τις μίξεις μοντέλων και αμαξωμάτων, διαφοροποιώντας την κατηγοριοποίηση μέσω των χαρακτηρισμών «Sedan», «Avant» και «Sportback». Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο, ωστόσο η Audi είχε αρχίσει να εξετάζει μια διαφορετική προσέγγιση, όπως φανερώνει η αλλαγή του A4 σε A5. Το επόμενο A6 Avant, φερ’ ειπείν, προγραμματίζονταν να γίνει A7. Λόγω αντιδράσεων από το κοινό, πρωτίστως για τη μετάλλαξη A4-A5, σταματούν και εδώ οι πειραματισμοί. Παρόλα αυτά, το γερμανικό μεσαίο δεν θα επιστρέψει στο επί 30 χρόνια όνομά του, καθώς η νέα-παλιά φιλοσοφία θα εφαρμοστεί στα μελλοντικά μοντέλα.
Κατά τα λοιπά, δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Τα σεντάν, στέισον και χάτσμπακ/λίφτμπακ συνεχίζουν με το γράμμα «A» (και τον προαναφερθέντα διαχωρισμό μεταξύ Sedan, Avant, Sportback), όπως και τα SUV με το γράμμα «Q».