Οι οθόνες κυριαρχούν στα εσωτερικά των καινούργιων αυτοκινήτων, σε υπερβολικό βαθμό αναλόγως περίπτωσης. Βέβαια οι εταιρίες δεν γεμίζουν μόνιτορ τα μοντέλα τους «για το έτσι», αλλά διότι τις ζητάει το αγοραστικό κοινό. Ούτε οι Aston Martin εξαιρούνται, αλλά η συγκεκριμένη συνιστά μια κατηγορία μόνη της.
Απολύτως φυσιολογικό πάντως, αν λάβουμε υπόψη πως πρόκειται για το επίσημο Safety Car της Formula 1. Η αγγλική εταιρία (που μοιράζεται την επιβολή της τάξης στο grid με τη Mercedes-AMG) παρουσίασε το νέο «εργαλείο» του Bernd Maylander, στη μορφή της ειδικά διαμορφωμένης νέας Vantage. Εξωτερικά τραβούν όλα τα βλέμματα τα αυτοκόλλητα, οι LED φανοί στην οροφή και το αεροδυναμικό πακέτο (ειδικά η σταθερή αεροτομή), ενώ τα χρώματα μιμούνται ιδανικά εκείνων στα μονοθέσια των Fernando Alonso και Lance Stroll. Αυτό που δεν βλέπουμε (ή βλέπουμε σπάνια) στις μεταδόσεις της F1, ωστόσο, είναι αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο.
Ο αλυτάρχης και ο βοηθός του έχουν μπροστά τους συνολικά 4 οθόνες, με το συνοδηγό να κάνει το περισσότερο έργο στην εποπτεία των πιλότων. Ο Maylander καλείται να δίνει τον ρυθμό οδηγώντας την Aston, αλλά o Richard Darker είναι αυτός που ελέγχει τα πάντα μέσα από τις δυο οθόνες μπροστά του. Ο Darker παρακολουθεί τι γίνεται πίσω, μέσω της κάμερας οπισθοπορείας, αλλά παράλληλα χρησιμοποιεί τις κάμερες της τηλεοπτικής μετάδοσης για να ελέγχει πού και πώς κινούνται τα μονοθέσια, σε τι κατάσταση βρίσκεται η πίστα, αν έχουν καθαριστεί τα επίμαχα σημεία κι ούτω καθεξής.
Στα μηχανικά μέρη συναντάμε σκληρότερες αναρτήσεις, ωστόσο κάτω από το καπό η Vantage F1 Safety Car παραμένει ίδια με την κανονική Vantage. Ο 4.0 V8 twinturbo παράγει 660 ίππους και 800 Nm, σηματοδοτώντας αύξηση 150 ίππων και 115 Nm συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο. Αλλαγή που σίγουρα θα γίνει δεκτή με ενθουσιασμό από τον Max Verstappen και την παρέα του, καθώς επανειλημμένα είχαν εκφραστεί παράπονα από τους πιλότους για την ταχύτητα της προηγούμενης Vantage. Στο πλευρό της κουπέ Αγγλίδας και η DBX707, σε ρόλο ιατρικού αυτοκινήτου.