Από όλα τα Toyota που κυκλοφορούν, γνήσια και μετατροπές, το συγκεκριμένο πρέπει να είναι το πιο ιδιαίτερο, ξεχωριστό, περίεργο και πρωτότυπο που κυκλοφορεί. Κι αυτό γιατί αποτελεί κράμα 30’s, 90’s και αγροτικού!
Το Classic παρουσιάστηκε το 1996, ως φόρος τιμής στο AA του 1936 – του πρώτου επιβατικού αυτοκινήτου παραγωγής που κατασκεύασε η Toyota. Η εξωτερική σχεδίαση μιμείται σε μεγάλο βαθμό εκείνη του AA, διαθέτοντας τις vintage γραμμές της δεκαετίας του 30, όπως και τα στρογγυλά φανάρια εμπρός – πίσω, μαζί με γενναίες δόσεις χρωμίου και την καλυμμένη ρεζέρβα εξωτερικά της πόρτας του πορτμπαγκάζ. Στο εσωτερικό οι βυσσινί δερμάτινες επενδύσεις δένουν με τη διχρωμία του αμαξώματος, ενώ υπάρχουν και οι απαραίτητες ξύλινες για τη δημιουργία έξτρα αίσθησης πολυτέλειας. Το τιμόνι παραπέμπει ευθέως στο αυθεντικό μοντέλο, αλλά το ταμπλό, ο πίνακας οργάνων και ο λεβιές του κιβωτίου φαίνονται ξεκάθαρα πως ανήκουν σε πολύ πιο σύγχρονο αυτοκίνητο. Απολύτως λογικό, καθώς η βάση του Classic προέρχεται από τα μέσα της δεκαετίας του 90 – 60 χρόνια από την εποχή του AA!
Το Classic πατά στο σασί του τότε Hilux, χρησιμοποιώντας έναν 2.0λιτρο ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 100 ίππων και 159 Nm. Ισχύς που καταλήγει στους πίσω τροχούς μέσω 4τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, όπως άλλωστε υποδηλώνει και ο λεβιές του κιβωτίου στην καμπίνα. Όχι σπάνια συστατικά, αλλά πολύ σπάνια και συλλεκτική εκτέλεση. Μόλις 100 κατασκευάστηκαν, όλα για την αγορά της Ιαπωνίας. Κάτι που αυτομάτως το καθιστά «λουκούμι» για τους συλλέκτες. Το συγκεκριμένο αναγράφει 41.960 χλμ. στο οδόμετρο και άψογο ιστορικό συντήρησης, με την τιμή να αναμένεται πως θα αγγίξει τις 50.000 δολάρια (46.872 ευρώ). Αρκετά καλά για ένα από τα σπανιότερα JDM που έχουν κυκλοφορήσει, το οποίο μάλιστα κόστιζε περίπου 75.000 δολάρια (73.000 ευρώ) όταν ήταν καινούργιο.