Η Honda ήταν κατηγορηματική στην εξέλιξη του νέου Civic Type R: «μόνο χειροκίνητο κιβώτιο». Εξίσου κατηγορηματική είναι και για το ενδεχόμενο τοποθέτησης ψευδο-χειροκίνητων στα αυτοκίνητά της, συγκεκριμένα τα ηλεκτρικά.
Αρκετές εταιρίες αναπτύσσουν εφαρμογές που προσομοιώνουν τη λειτουργία της μηχανικής μετάδοσης στους ηλεκτροκινητήρες, προσφέροντας την ψευδαίσθηση του ανεβοκατεβάσματος στροφών και διαθέτοντας κανονικά πεντάλ συμπλέκτη – λεβιέ ταχυτήτων. Φυσικά δεν μιλάμε για κανονικές αλλαγές σχέσεων, αλλά για μια διαδικασία που δίνει χρώμα στη μονότονη επιτάχυνση των EVs. Η Honda, πάντως, δεν προτίθεται να «κοροϊδέψει» τους αγοραστές της. Σύμφωνα με τον επικεφαλής εξηλεκτρισμού της, πρόκειται για «ψεύτικο χειροκίνητο» και δεν υπάρχει περίπτωση να μπει σε μοντέλα με σήμα το «Η»: «Τεχνητά, μπορούμε να το κάνουμε. Μηχανικά είναι δύσκολο» είπε ο Shinji Aoyama στο αμερικανικό Car and Driver, για να συμπληρώσει: «Στην ουσία είναι επέκταση των συστημάτων παραγωγής τεχνητού ήχου».
Ο CEO της Honda, Toshihiro Mibe, δήλωσε με τη σειρά του: «Τα ηλεκτρικά μας θα πρέπει να βρίσκονται στην αιχμή της τεχνολογίας και να διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό. Δεν πιστεύω πως μπορούμε να αντικαταστήσουμε το πραγματικό χειροκίνητο κιβώτιο». Το «διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό» αποτελεί πρώτης τάξεως «καρφί» για την Toyota, η οποία εξελίσσει την περιβόητη τεχνολογία χειροκίνητων αλλαγών για τα ηλεκτρικά της. Η Honda, αντίθετα, δεσμεύεται να κάνει τα EV της απολαυστικά στην οδήγηση μέσω του τρόπου παροχής ισχύος, του στησίματος και των δυναμικών τους χαρακτηριστικών.