H επίσημη παρουσίαση του νέου Civic Type R έβαλε τέλος στις περισσότερες από τις φήμες το συνόδευαν, κατά τη διάρκεια της εξέλιξης. Ούτε τετρακίνητο είναι, ούτε 400 άλογα έχει τελικά. Τη θέση της μέχρι πρότινος φημολογίας, ωστόσο, παίρνει μια άλλη – και μάλιστα μέσω της ίδιας, της Honda!
O τεχνικός σύμβουλος της Honda Ευρώπης, Ko Yamamoto, μίλησε στο βρετανικό Autocar για το ενδεχόμενο λανσαρίσματος εξηλεκτρισμένης εκδοχής του «Τάπερ» κι όχι μόνο δεν το απέκλεισε, αλλά έδωσε πολλές πιθανότητες να είναι σε plug-in υβριδική εκτέλεση: «Δεν θα απέρριπτα τον εξηλεκτρισμό. Δεν μπορούμε να εξελίξουμε αμιγώς ηλεκτρικό στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, αλλά μπορούμε να φτάσουμε μέχρι plug-in hybrid επίπεδο. Ο εξηλεκτρισμός, εξάλλου, είναι απλά ένα ακόμα μηχανικό εξάρτημα, όπως είναι το VTEC, το τούρμπο ή η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων».
Το πάτωμα του Civic, όμως, υποστηρίζει τετρακίνηση, όπως αποδεικνύει το νέο CR-V. Πολλοί έκαναν λόγο για Civic Type R AWD τους προηγούμενους μήνες. Υπάρχει βάση σε αυτό το σενάριο; «Αποκλείεται! Δεν είναι σίγουρο ότι θα έκανε το αυτοκίνητο ταχύτερο ένα σύστημα τετρακίνησης, όμως δεδομένα θα το έκανε βαρύτερο», είπε ορθά-κοφτά ο Ιάπωνας. H Honda, πάντως, «χρωστάει» ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Civic Type R MK6, καθώς επισήμως δεν ξέρουμε ακόμα ούτε την ισχύ του 2.0λιτρου VTEC Turbo. Ευτυχώς που υπάρχουν οι διαρροές, δηλαδή, και μάθαμε πως πράγματι το καινούργιο είναι ισχυρότερο από το απερχόμενο.