Το επόμενο NSX έχει επιβεβαιωθεί πως θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Το νέο Prelude προσφέρεται μόνο ως υβριδικό. Το Civic Type R μετράει αντίστροφα για κατάργηση. Μόνο του πάει το σενάριο… Για όσους είχαν αμφιβολίες, έρχεται η ίδια η Honda, να κάνει καρδιές περιβόλια.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Auto Express, o επικεφαλής εξέλιξης του νέου Prelude άφησε ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο μελλοντικού λανσαρίσματος Civic Type R EV: «To σήμα Type R δεν εξαρτάται από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα τούρμπο. Μελλοντικά μπορεί να είναι οτιδήποτε ζητάει η αγορά. Εξάλλου, τα Type R διαχρονικά περιστρέφονται γύρω από τη μέγιστη προσφορά δυναμικών χαρακτηριστικών και οδηγικής απόλαυσης, ανεξαρτήτως μετάδοσης ή κινητήρα», ήταν τα λόγια του Tomoyuki Yamagami. Για να μας καθησυχάσει πάντως, ο Ιάπωνας δήλωσε πως πιθανό «Τάπερ» που να μπαίνει στην πρίζα απέχει πολλά χρόνια ακόμα.
Τα σχόλια του Yamagami δεν μπορούμε να πούμε ότι ευθυγραμμίζονται με αυτά του Toshihiro Akiwa, επικεφαλής του Κέντρου Ανάπτυξης BEV της ιαπωνικής εταιρείας, ο οποίος δίνει μια αρκετά διαφορετική οπτική αναφορικά με την προσαρμογή των Type R στις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης. «Μια μπαταρία κι ένας ηλεκτροκινητήρας έχουν εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά από μια Μ.Ε.Κ., επομένως δεν μπορούμε να βρούμε κάτι ακριβώς το ίδιο με πριν», δήλωσε ο Akiwa. «Σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πώς μπορούμε να προσφέρουμε τη χαρά της οδήγησης; Δεν έχουμε εγκαταλείψει φυσικά, αλλά δεν έχει να κάνει μόνο με την ισχύ, αλλά και με τον ήχο, την αίσθηση, τους κραδασμούς από το μοτέρ, την επιτάχυνση και την ανθρώπινη εμπειρία. Αυτές είναι οι χαρές της οδήγησης».




















