Η Alfa Romeo κατέχει περίοπτη θέση στο νεοσύστατο όμιλο Stellantis, ωστόσο κάτι ανάλογο είχε υποσχεθεί στους Ιταλούς η VW για το δικό της Group, δις μάλιστα. Αλλά σε αμφότερες τις περιπτώσεις είδε την πόρτα να κλείνει κατάφατσα.
Η πρώτη ήταν το 2011, όταν ο αείμνηστος Ferdinand Piech δήλωνε πως η Alfa θα ανθούσε υπό τη φτερούγα της «ΦαουΒε», με τετραπλασιασμό πωλήσεων σε ορίζοντα πενταετίας και κινητήρες Porsche για τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της! Συγκεκριμένα, έναν -τότε- νέο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο boxer που θα αναβίωνε το πνεύμα των επίπεδων μοτέρ στα μηχανοστάσια των ιταλικών μοντέλων. Ο κινητήρας αυτός έμελλε τελικά να τοποθετηθεί στις σημερινές Cayman και Boxster, το 2016, ενώ δυο χρόνια νωρίτερα η Alfa Romeo γινόταν μέλος της κοινοπραξίας FCA.
Το δεύτερο «άκυρο» των Ιταλών στους Γερμανούς, σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, ήρθε το 2018. Ο Herbert Diess προσέγγισε τον ομόλογό του στη Fiat Chrysler Automobiles, Mike Manley (νυν επικεφαλής του τμήματος Βορείου Αμερικής στη Stellantis), προκειμένου να διαπραγματευτεί την εξαγορά της μιλανέζικης φίρμας. Η απάντηση του Βρετανού ήταν ίδια με αυτή του προκατόχου, John Elkann (νυν CEO της Stellantis και Ferrari, εγγονός του Gianni Agnelli): «η Alfa Romeo δεν πωλείται!»
Πλέον η ιστορική φίρμα ετοιμάζεται για αναδιάρθρωση της γκάμας, με ηλεκτρικά και SUV σε πρώτο πλάνο, έχοντας -όπως και οι υπόλοιπες 13 μάρκες της Stellantis- 10 χρόνια προθεσμία να δείξουν αποτελέσματα.