Η Pirelli δείχνει μεγάλη αγάπη σε όλες τις Ferrari, περιλαμβανομένων των ιστορικών που δεν βρίσκονται πλέον στην παραγωγή. Μετά τις F40, F50, Enzo και LaFerrari λοιπόν, ήρθε η ώρα για το θρυλικό τους πρόγονο να αποκτήσει λάστιχα «του κουτιού» με σημερινές προδιαγραφές, αλλά εμφάνιση και διάσταση εκείνων της πρώτης τοποθέτησης.
Η ιταλική φίρμα ελαστικών, που παράλληλα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής στη Formula 1, εξέλιξε ένα ολοκαίνουργιο και υπερσύγχρονο λάστιχο για τη 288 GTO, συνδυάζοντας το look εκείνων που φόραγε το μακρινό 1984 με την τεχνολογία του σήμερα. Το νέο Pirelli Cinturato P7 εξελίχθηκε ειδικά και αποκλειστικά για την πρώτη «υπερ-Ferrari», όντας οπτικά ίδιο με τα Pirelli πρώτης τοποθέτησης προ 40ετίας. Τεχνολογικά, όμως, η γόμα και ο σκελετός ακολουθούν τα πρότυπα του 2024, βάσει των οποίων εξελίσσονται τα λάστιχα για τις σημερινές Ferrari.
Η διάσταση είναι κοινή με των πρώτων, ήτοι 225/50 R16 μπροστά και 265/50 R16 πίσω. Όπως τα πάντα με όλες τις Ferrari, έτσι και το νέο Cinturato P7 γαλουχήθηκε μέσα στο Φιοράνο και υπόσχεται ακόμα καλύτερους χρόνους, αλλά και νούμερα επιτάχυνσης. Το πρώτο Cinturato P7 τώρα, αρχικά είχε σχεδιαστεί το 1974 για τα αγωνιστικά του WRC. Βέβαια και η 288 GTO δεν απείχε ιδιαίτερα σε δυναμική, καθώς o 2.8 (2.855 κ.εκ. για την ακρίβεια) V8 twinturbo απέδιδε 400 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 496 Nm στις 3.800 σ.α.λ., χαρίζοντας 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 4,7 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 15 δλ. και τελική 304 χλμ./ώρα. Όλα αυτά το 1984, με ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο και δίχως ίχνος ηλεκτρονικών. Λογικά, τα σύγχρονα λάστιχα θα χαρίζουν στην αξέχαστη Ιταλίδα ακόμα καλύτερα επιδόσεις.